حداقل واریز برای افتتاح حساب در بروکر آمارکتس چقدر است؟

کارگزاری فارکس، یکی از مهمترین بخش‌های هر دوره آموزش فارکس است. بروکرهای مختلفی در بازار فارکس وجود دارند که در میان آنها، آمارکتس یکی از قدیمی ترین کارگزاری های موجود است که از سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت نموده، اما به تازگی میان ایرانیان معروف شده است. در این مطلب به طورکامل به معرفی و آموزش بروکر آمارکتس،ثبت نام در آمارکتس، انواع حساب آمارکتس، ورود به کابین آمارکتس، امنیت AMarkets و بررسی بروکر آمارکتس می پردازیم؛ پس اگر تصمیم دارید که از این بروکر استفاده کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بروکر آمارکتس (AMarkets) یکی از بروکرهای معتبر جهانی فارکس است که در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۵۰۰.۰۰۰ هزار مشتری موفق یکی از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان است.این کارگزاری فارکس با ارائه بهترین خدمات معاملاتی روز به روز در بین معامله‌گران سراسر جهان اعتماد و رضایت بیشتری را کسب می‌کند، همچنین بونوس‌های متداولی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بروکر AMarkets دارای رگوله FSC با شماره ثبت LLC 14486/2023 است و سرعت انجام معاملات در بروکر امارکتس کمتر از ۳۰ میلی ثانیه می‌باشد که سریعترین سرعت اجرای دستورات معاملاتی در صنعت فارکس است .

بروکر آمارکتس مورد تایید و عضو الف سازمان The Financial Commission است و مزیت این مجوز موجب شده تا سرمایه مشتریان امارکتس در هر ادعا تا ۲۰.۰۰۰ یورو تحت پوشش بیمه باشد.در بروکر Amarkets این امکان فراهم شده است تا کسانی که دانش و تجربه کافی در فارکس ندارند بتوانند با سیستم کپی تریدینگ کسب درآمد کنند.از مزایای کپی تریدینگ در آمارکتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت سرمایه و ریسک
  • صرفه جویی در زمان
  • منبع درآمد برای همه ی تریدرها
  • قابل مشاهده بودن سابقه تریدرها
  • بدون دانش وارد بازار معامله شدن
  • استفاده از دانش تریدرهای حرفه‌ای

در حال حاضر با توجه به اینکه بروکرهای درجه یک دنیا به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند، می‌توان گفت بروکر آمارکتس در طول چند سال گذشته توانسته است جای خود را در بین تریدرهای ایرانی باز کند و تاکنون هیچ شکایتی اعم از واریز و برداشت گزارش نشده است.بنابراین می‌توان گفت این بروکر از لحاظ امنیت وجوه سرمایه‌گذاران مشکلی ندارد و تریدرها می‌توانند حتی مبالغ بالا را را از این کارگزاری فارکس واریز یا برداشت نمایند.

What is the minimum deposit to open an account in Amarkts broker?

 مرحله اول – ورود به بخش حساب های واقعی در کابین

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد کابین شخصی شده و مطابق تصویر زیر، بر روی بخش حسابهای تجاری کلیک کنید.

  مرحله دوم – کلیک بر روی گزینه بررسی حساب

در این قسمت از بخش حسابهای حقیقی، بر روی شماره حساب مد نظر خود کلیک کرده تا منویی باز شود، سپس مطابق تصویر بر روی گزینه بررسی حساب کلیک کنید.

 مرحله سوم – ارسال درخواست حساب اسلامی

در این مرحله، در صفحه باز شده کاربر می تواند مشخصات حساب خود را مشاهده کند، که در صورت نیاز می تواند موارد مد نظرش را ویرایش کرده و در انتها در بخش سواپ فری کردن حساب، بر روی گزینه بله کلیک کنید.سپس کاربر باید قرارداد مربوطه را که لینک آن در انتهای صفحه می باشد، دانلود کرده و بعد از امضا و پر کردن بخشهای مشخص شده آن را از طریق ایمیل الپاری برای بروکر ارسال نماید.بعد از تایید کارشناسان بروکر، حساب کاربر سواپ فری شده، و قادر است از طریق استفاده از آن، هزینه کمتری را در معاملات خود بپردازد.

✔️ قبل از فعالسازی کاربر باید توجه داشته باشد که در حساب های معاملاتی خود هیج معامله یا پوزشن بازی نداشته باشد.

✔️ پس از ارسال قرارداد توسط کاربر، کارشناسان در کارگزاری آن را بررسی کرده و  بسته به نظر آنها ممکن است، زمان کمتر یا بیشنری را برای بررسی لازم داشته باشد. در نتیجه بازه زمانی مشخصی برای بررسی وجود ندارد.

✔️ بر اساس قوانین بروکر الپاری، شرکت این حق را داشته که بدون ارائه هیچ توضیحی به کاربر، درخواست اسلامی کردن حساب او را قبول نکند.

✔️ نتیجه تصمیم کارشناسان در بروکر از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده خواهد شد.

✔️ شرکت آلپاری این حق را داشته که برای ارائه این خدمات به کاربر هزینه ای را از معامله گر برای هر پوزشن باز دریافت کرده که به صورت روزانه از کاربر دریافت خواهد شد. این هزینه کسر شده از حساب کاربر، هزینه روزانه نام دارد.

✔️ در صورت باز شدن یک پوزشن خاص ممکن است بروکر آلپاری، یک بازه زمانی را که دوره مجاز نام داشته، برای کاربر در نظر گیرد. در طی این دوره مجاز معامله کاربر از پرداخت هزینه روزانه معاف بوده و در صورتی که مدت زمان باز بودن پوزشن از زمان تعیین شده فراتر رود، هزینه روزانه به آن تعلق خواهد گرفت.

✔️ دوره مجاز در قرار داد شرکت، مربوط به روزهای کاری و غیر کاری خواهد بود.

✔️ تمام معاملات بازی که از زمان دوره مجاز فراتر روند، برای روزهای آخر هفته، از پرداخت هزینه روزانه معاف خواهند بود.

✔️ در صورت تایید این قرارداد توسط کاربر، بروکر می تواند بدون اطلاع قبلی در هر زمانی، مقادیر هزینه روزانه را تغییر دهد و یا نمادهایی را اضافه یا کم کند.

✔️ ممکن است بعد از توافق بین کاربر و بروکر، کارگزاری بندها و یا الحاقیه های جدیدی را به این قرارداد اضافه نماید.

✔️ در صورت هر گونه تغییر در قرارداد، مفاد قرارداد جدید برای کاربر از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

✔️ در صورت مشکوک بودن یک حساب به کلاهبرداری، دستکاری و یا هرگونه فعالیت غیر منطبق با قوانین بروکر، بروکر این حق را داشته که تمام معاملات کاربر را بسته و تمام هزینه های مربوط به هزینه بهره شبانه در معاملات حال حاضر و معاملاتی که قبلا از این مزایا استفاده نموده را از کاربر دریافت نماید.در جدول زیر شرایط هر یک از نمادهای معاملاتی برای یک حساب اسلامی که شامل هزینه روزانه و دوره مجاز روزانه بوده ذکر شده است.

???? اگر نماد معاملاتی در این لیست وجود نداشته باشد، در حساب هایی که حساب اسلامی ارائه می شود، در دسترس کاربران نخواهد بود.بروکر معتبر الپاری با برآورده نمودن نیاز کاربران مسلمان ، برای تجارت در بازارهای مالی در حسابهای بدون بهره شبانه، امکان فعالسازی حساب اسلامی را در حسابهای متصل به پلتفرم متاتریدر 4 و 5 عرضه کرده است. این حساب دارای مزایای زیادی بوده که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • بدون بهره بر روی پوزیشن های شبانه

تجارت در بازار فارکس با پوزشن های بدون بهره که مطابق با قوانین مالی در دین اسلام می باشد.

  • بدون هزینه های پنهان یا ناشناخته

حساب اسلامی در بروکر آلپاری کاملا شفاف بوده و هیچ هزینه یا کارمزد پنهانی ندارد. این حساب هزینه ثابتی را برای خدمات خود دریافت می‌کند که در زمان باز کردن حساب توافق می‌شود. این هزینه از موجودی حساب کاربر کسر شده و هیچ هزینه‌ای دیگری از کاربر دریافت نمی شود.

  • شرایط معاملاتی مشابه با سایر حساب های تجاری

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مسلمانان فعال در بازارهای مالی، بروکر آلپاری را برای تریدهای خود انتخاب کرده اند، این کارگزاری این انتخاب را برای این دسته از کاربران فراهم نموده که در صورت نیاز قادر به فعال کردن حساب اسلامی باشند و معاملات بدون بهره را در الپاری تجربه نمایند.

این بروکر محبوب علاوه بر رایگان بودن امتیاز فعال کردن حساب سواپ فری برای کاربران، به طور کاملا شفاف هزینه های معاملاتی در نمادهای مختلف ارائه شده در این حساب را ارائه کرده و کاربران به راحتی می توانند با در نظر گرفتن مزایا و معایب این کار در معاملات خود، اقدام به فعالسازی این حساب کنند.

آیا امکان فعالسازی حساب اسلامی در تمامی حساب های تجاری آلپاری وجود دارد ؟

✔️ بله. کاربران بعد از ثبت نام و ورود به ، می توانند در هر یک از حساب های تجاری این بروکر ثبت نام کرده، و پس از آن درخواست سواپ فری شدن آن را ارسال نمایند.

زمان بررسی فعالسازی حساب اسلامی توسط کارشناسان بروکر آلپاری چقدر می باشد ؟

بر طبق گفته بروکر زمان مشخص شده ای برای این کار وجود نداشته، ولی کاربران میتوانند بعد از ارسال قرار داد امضا شده به بخش مورد نظر در آلپاری، از طریق آن را پیگیری نمایند.

دکمه بازگشت به بالا