شاهد نقش آفرینی جوانان فارس در عرصه‌های ورزشی هستیم

جوانان

بیگ نیوز / فارس و ه ه ……………….

حیدر صفرپور چهارشنبه ۲۵ خرداد در نشست هم‌اندیشی معاون فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور که به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود، گفت: باید توجه ویژه به امور فرهنگی و کشور داشته باشیم که هدف اصلی تحقق چشم انتظار ترسیم مقام معظم رهبری در بیانیه گام باشد. صفحه نخست.

صفرپور با یادآوری اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری، تحول نیاز امروز و امری ممکن است، گفت: نکته سوم در بیانات مقام معظم رهبری اینست که راه ایجاد تحول شکل گیری دولت معتقد به تحول و شرط دولت تحول آفرینش مومن و انقلابی بودن است. .

این یک ویژگی است که می توانید از آن برای سفارشی کردن رنگ تصویری که می خواهید ایجاد کنید استفاده کنید. این نوع تنظیماتی است که انجام می دهید و تنظیمات پیش فرض.

مهم است که شما هیچ اطلاعاتی در مورد دسترسی یا عدم دسترسی به یک فایل نداشته باشید.

اوان کرد: امروز جوانان در ورزش‌ها و ورزش‌ها و جوانان انتخاب‌شده‌اند و همچنین در پروژه‌های عمرانی و احساساتی که شاید هیچ ارتباط مستقیمی با ورزش‌ها و جوانان نداشته باشید، تصمیم‌گیری‌هایی که برای رنگ آمیزی هر دوی مقوله‌ها نیاز به نظر جدی ندارند. .

صفرپور ادامه داد: به‌حمدالله با برجسته‌ترین معاون وزیر ورزش و جوانان، در فارس مدعی هستیم که جوانان ما نه تنها تحت شعاع ورزش قرار نگرفته‌اند بلکه نقش آفرینی جوانان را در عرصه‌های ورزشی و بیش از پیش در عرصه‌های عمرانی می‌بینند.

او با اشاره به بیش از 100 سمن ثبت شده در استان و فعالیت های توسعه در 37 شهرستان که عینی پیدا کرده است، تصریح کرد: در استان فارس، جوان باوری را محور فعالیت ها و خود قرار داده است و این نویدبخش شکل گیری شاکله قدرتمند و قدرتمند است. این مهم است که بدانید چگونه می توانید از شلوغی و درهم ریختگی خلاص شوید.

انتهای پییم

دکمه بازگشت به بالا