سوء قصد به جان قهرمان بوکس برای تصاحب ملک شخصی‌اش!

تعدادی از مهاجمان با تلاش ویژه در تلاش برای فشار آوردن به وی برای واگذاری زمین شخصی خود ، قهرمان بوکس را با پشتیبانی ویژه به قتل رساندند.

به گزارش بیگ نیوز ، در تاریخ 10 ژوئیه هفته گذشته ، خبر حمله خونسردی به مرتضی سپهوند ، یکی از بوکسورهای المپیک سالهای نه چندان دور تیم ملی رسانه ها منتشر شد. اکنون کمتر از یک هفته از اخبار غم انگیز ، میلاد روشن زاده ، بوکسور تیم ملی جوانان ایران نیز ادعا می کند که تعدادی از باندها در تهران او را با اسلحه گرم تهدید به اخاذی و ضبط اموال مادرش کردند. او ، و حتی آنها سعی کردند با حمله به ماشین و خانه او ، این ورزشکار را بکشند.

وی در این باره به بیگ نیوز گفت: مادر من صاحب یک قطعه زمین در منطقه مرزداران تهران است و یکی از راهزنان استان تهران در نظر دارد به هر قیمتی این زمین را از ما بگیرد. این فرد یک روز با برخی مأمورانی که با او همکاری داشتند به منزل ما آمدند و گفتند که ما باید به این نام به این سرزمین بزنیم وگرنه باید منتظر عواقب آن باشیم ، حتی آن افسر با اسلحه خود مرا تهدید کرد که برای آن عجیب بود. من

روشن زاده افزود: پس از این تهدید برای حفظ امنیت من و خانواده ام ، به پلیس امنیت مراجعه کردم تا شکایتی را مطرح کنم و پرونده را از طریق قانون پیگیری کنم. متأسفانه وقتی من از کلانتری خارج شدم ، اینها “راهزنان به ماشین من حمله کردند.” یکی از مهاجمان که توسط همان متهم اصلی استخدام شده بود ، حتی من را به عمق 8 سانتی متر در بازوی من چاقو زد. آنها حتی سعی کردند مرا به گردن بزنند که خدا رحم کند ، اما این اتفاق نیفتاد. اما آنها ماشین من را خراب کردند. اکنون ماشین 500 میلیون من حتی 100 میلیون فروخته نشده است و اوضاع بدتر می شود.

وی همچنین در مورد تعداد دفعاتی که این راهزنان سعی در ترساندن و تهدید او داشتند اظهار داشت: “این افراد به قصد کشتن من در 30 سپتامبر و 27 دسامبر سال 1998 به من حمله کردند و در 10 مه 1999 متأسفانه آنها را آتش زدند. به بخشی از خانه ما ” . متأسفانه افرادی که با او کار می کنند تا حدودی پول محافظ وی محسوب می شوند.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران همچنین درباره شکایت خود علیه مأموران همکاری با متهم گفت: “من از طریق مراجع قضایی عمل کردم و حتی دو افسر را نیز محکوم کردم که یکی از آنها ستوان و دیگری ستوان است. اول ، اما متأسفانه هنوز حكم نهایی در پرونده متهم اصلی صادر نشده است .او حتی به من گفت قبل از قاضی: “من به همین مقدار سكه و طلا را روی بدن خود می خرم و در آخر هم گیر نخواهم كرد!”

وی در پایان گفت: “من حتی نامه هایی از آیت الله رئیسی به عنوان بالاترین مقام قضایی کشور دریافت کرده ام تا این پرونده را ادامه دهم که به پرونده من با پلیس امنیت ضمیمه شده است.” امیدوارم با پوشش رسانه ای این موضوع ، حق به دست آمده باشد و ما در آینده شاهد چنین اقدامات نگران کننده ای نباشیم.

به گزارش بیگ نیوز ، چنین حوادثی این روزها اتفاق می افتد در حالی که در سالهای گذشته ، شاهد مرگ روح الله داداشی ، قهرمان رشته بدن سازی کشورمان بودیم که در اثر ضربات چاقو توسط یک جوان به دلیل عصبانیت فوری. حال شاید اگر در دو مورد اخیر ، زخمهای چاقو متهمان چند اینچ بالاتر یا پایین زده بود ، اکنون باید شاهد از دست دادن قهرمان بوکس کشور بودیم.

قانون |قتل

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا