سندرز: آمریکا نباید اجازه دهد صدها هزار کودک بی‌گناه غزه از گرسنگی بمیرند

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” سندرز: آمریکا نباید اجازه دهد صدها هزار کودک بی‌گناه غزه از گرسنگی بمیرند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سندرز: آمریکا نباید اجازه دهد صدها هزار کودک بی‌گناه غزه از گرسنگی بمیرند

برنی سندرز سناتور مستقل آمریکایی با تاکید بر مسئولیت واشنگتن در قبال جنگ غزه تاکید کرد که این کشور نباید اجازه دهد صدها هزار کودک بی‌گناه از گرسنگی بمیرند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سندرز جمعه شب در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، گفت: ایالات متحده که سال‌ها به ارتش اسرائیل کمک مالی کرده است، نمی‌تواند عقب بنشیند و اجازه دهد صدها هزار کودک بی‌گناه از گرسنگی بمیرند.

این سناتور مستقل ایالت ورمونت افزود: مردم غزه در نتیجه بمباران اسرائیل و محدودیت کمک‌های بشردوستانه با یک فاجعه انسانی بی‌سابقه مواجه شده‌اند. دولت راستگرای نتانیاهو چه بخواهد و چه نخواهد، ایالات متحده باید فوراً شروع به انتقال هوایی مواد غذایی، آب و سایر تجهیزات نجات‌بخش به غزه کند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در پی هشدارهای سازمان ملل مبنی بر قرار گرفتن مردم غزه در یک قدمی قحطی اذعان کرد که میزان کمک‌هایی که به غزه می‌رسد، کافی نیست و در عین حال ادعا کرد آمریکا برای افزایش آن «هر اقدامی» انجام خواهد داد.

بایدن ادعا کرد که این اقدامات شامل ارائه کمک به غزه صورت هوایی می‌شود.

جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید روز جمعه گفت: ارسال کمک بشردوستانه به صورت هوایی حتی از عملیات‌های نظامی پیچیده‌تر است. انجام این ماموریت دشوار است زیرا بسیاری از شرایط باید درست باشند. این یک تلاش مستمر خواهد بود و به یک بار محدود نخواهد شد. بزرگترین خطر اطمینان از عدم آسیب به افراد روی زمین است.

کربی افزود: این عملیات مانند عملیات‌های امدادرسانی در یک بلای طبیعی مانند یک طوفان یا زلزله نیست. غزه یک منطقه جنگی است. بنابراین خطرات بیشتری برای خلبانان وجود دارد.

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا