سرپرست جهاد دانشگاهی البرز منصوب شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” سرپرست جهاد دانشگاهی البرز منصوب شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/البرز با حکم رئیس جهاد دانشگاهی، سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان البرز منصوب شد.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر حسن مسلمی‌نائینی رئیس جهاددانشگاهی در حکمی دکتر غلامرضا اسکندریان را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان البرز منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن مرکز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی این نهاد مورد تأکید است.

همچنین ضمن بهره‌گیری از شبکه گسترده جهاددانشگاهی و تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و مراکز علمی دستگاه‌های دولتی، بخش عمومی و خصوصی نسبت به موارد زیر کوشا باشید:

 ۱- برنامه ریزی مناسب جهت پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین

۲- تلاش در جهت جذب و بهره‌مندی از نیروهای جوان مستعد و متخصص ایجاد بستر لازم جهت حضور فعالان علمی فرهنگی و فناوری در جهت انجام ماموریت‌های محوله

گفتنی است، دکتر غلامرضا اسکندریان پیش از این با مدرک دکترای توسعه اجتماعی به عنوان عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی مشغول فعالیت بود.

مدیر گروه روانشناسی اجتماعی و عضو شورای علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، عضو هیئت تحریریه فصلنامه علمی و تخصصی ارزیابی تاثیرات اجتماعی و انجمن جامعه شناسی ایران از جمله سوابق سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد البرز است که در کارنامه خود، اجرا و همکاری در حدود ۵۰ طرح پژوهشی و انتشار بالغ بر ۱۸ کتاب و مقاله علمی را دارد.

همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات جلال نوری سرپرست سابق این واحد سازمانی در زمان تصدیش تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل