سارقانی که با خودرو از دیوار بالا می‌رفتند

شهروند نوشت: در تاریخ 4 آوریل 2009 ، پرونده ای به دادسرای ناحیه 12 تهران جهت تحقیقات تخصصی در زمینه سرقت منزل یک شهروند در خیابان 17 شهریور ارائه شد.

با شکایت از جزئیات سرقت ، شاکی در پایگاه هفتم گفت: “ساعت هشت شب چهارم فروردین ، ​​من به همراه خانواده به خانه رفتم تا یکی از بستگان را ملاقات کنم.” یک دلار ، چهار سکه در طول بهار ، دو نیم سکه ، 24 سکه چهارم ، 10 گرم سکه ، پول ، یک DVR و غیره. من در مجموع 2 میلیارد و 500 میلیون ریال درآمد داشتم. “
به دنبال دریافت پرونده پرونده ، کارآگاهان تیم ضد سرقت خانه اصلی در صحنه سرقت حاضر شدند و کشف کردند که سارقان برای سرقت از خانه شاکی از یک ماشین سفید دنا پلاس استفاده کرده اند. با توجه به کلاهبرداری سارقان ، کارآگاهان موارد مشابه را جمع آوری کردند. این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای سارقان خانه انجام شد .در شعبه دیگری از تحقیقات پلیس ، کارآگاهان توانستند یک عضو باند را که یک دزد مشهور و حرفه ای به نام “رضا” بود شناسایی کنند و حکم دادگاه را دریافت کردند 21 آوریل ماه او را در پناهگاه خود در صالح آباد د دستگیر کرد و به پایگاه منتقل کرد.
پس از انتقال به پلیس اطلاعات ، متهم در ابتدا از افشای حقیقت امتناع ورزید ، اما هنگام مواجهه با شواهد در این پرونده ، وی با همکاری شخص دیگری به 10 فقره سرقت اعتراف کرد. با اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان متهم دوم به نام حسام را که دارای سوابق کیفری نیز بود ، در مرحله بعدی در محله نازی آباد شناسایی و وی را در روز اول اردیبهشت بازداشت کردند.
وی گفت: “ما با ماشین راما از خیابان عبور کردیم و خانه هایی را انتخاب کردیم که دارای بالکن یا پنجره بود که رو به کوچه های پشتی قرار داشت یا از محافظت مناسبی برخوردار نبودیم و اگر خالی بود ، وارد خانه می شدیم که از دیوار صعود می کرد و آن را از بین می برد. درها ، “او به کارآگاهان گفت. “ما دزدی می کردیم.”
حسام به کارآگاهان گفت: “پس از سرقت ، ما اموال را بین خودمان تقسیم کردیم و از تعداد کل سرقت ها حدود 15 میلیارد ریال درآمد کسب کردیم.” با همکاری متهمان ، 9 پرونده سرقت شناسایی و پرونده شاکیان برای انجام مراحل قانونی به دفتر دادستان مربوط ارسال شد. سرهنگ حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: “بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 12 استان تهران تحقیقات را به اتمام رسانده است.” “او دو متهم را به قید وثیقه به زندان فرستاد.”

خروج از نسخه موبایل