سارقانی که با خودرو از دیوار بالا می‌رفتند

دزد ، دزد

شهروند نوشت: در تاریخ 4 آوریل 2009 ، پرونده ای به دادسرای ناحیه 12 تهران جهت تحقیقات تخصصی در زمینه سرقت منزل یک شهروند در خیابان 17 شهریور ارائه شد.

با شکایت از جزئیات سرقت ، شاکی در پایگاه هفتم گفت: “ساعت هشت شب چهارم فروردین ، ​​من به همراه خانواده به خانه رفتم تا یکی از بستگان را ملاقات کنم.” یک دلار ، چهار سکه در طول بهار ، دو نیم سکه ، 24 سکه چهارم ، 10 گرم سکه ، پول ، یک DVR و غیره. من در مجموع 2 میلیارد و 500 میلیون ریال درآمد داشتم. “
به دنبال دریافت پرونده پرونده ، کارآگاهان تیم ضد سرقت خانه اصلی در صحنه سرقت حاضر شدند و کشف کردند که سارقان برای سرقت از خانه شاکی از یک ماشین سفید دنا پلاس استفاده کرده اند. با توجه به کلاهبرداری سارقان ، کارآگاهان موارد مشابه را جمع آوری کردند. این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای سارقان خانه انجام شد .در شعبه دیگری از تحقیقات پلیس ، کارآگاهان توانستند یک عضو باند را که یک دزد مشهور و حرفه ای به نام “رضا” بود شناسایی کنند و حکم دادگاه را دریافت کردند 21 آوریل ماه او را در پناهگاه خود در صالح آباد د دستگیر کرد و به پایگاه منتقل کرد.
پس از انتقال به پلیس اطلاعات ، متهم در ابتدا از افشای حقیقت امتناع ورزید ، اما هنگام مواجهه با شواهد در این پرونده ، وی با همکاری شخص دیگری به 10 فقره سرقت اعتراف کرد. با اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان متهم دوم به نام حسام را که دارای سوابق کیفری نیز بود ، در مرحله بعدی در محله نازی آباد شناسایی و وی را در روز اول اردیبهشت بازداشت کردند.
وی گفت: “ما با ماشین راما از خیابان عبور کردیم و خانه هایی را انتخاب کردیم که دارای بالکن یا پنجره بود که رو به کوچه های پشتی قرار داشت یا از محافظت مناسبی برخوردار نبودیم و اگر خالی بود ، وارد خانه می شدیم که از دیوار صعود می کرد و آن را از بین می برد. درها ، “او به کارآگاهان گفت. “ما دزدی می کردیم.”
حسام به کارآگاهان گفت: “پس از سرقت ، ما اموال را بین خودمان تقسیم کردیم و از تعداد کل سرقت ها حدود 15 میلیارد ریال درآمد کسب کردیم.” با همکاری متهمان ، 9 پرونده سرقت شناسایی و پرونده شاکیان برای انجام مراحل قانونی به دفتر دادستان مربوط ارسال شد. سرهنگ حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: “بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 12 استان تهران تحقیقات را به اتمام رسانده است.” “او دو متهم را به قید وثیقه به زندان فرستاد.”

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا