زمین چمن مصنوعی مجموعه علیمرادیان نهاوند احداث می شود

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز از همدان ، جلسه ای عصر سه شنبه با حضور سرمایه گذار “حاج اصغر جهانانیان” در خصوص ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل ساخت چمن مصنوعی در مجموعه علی مرادیان برگزار شد.

مدیر مجتمع فرهنگی و ورزشی علیمرادیان نقش سرمایه گذاری در توسعه واحدهای ورزشی در این مجموعه را مؤثر دانست و گفت: در این راستا لازم است برنامه های مناسب تهیه شود تا به زودی کمیته مطالعات سرمایه گذاری تشکیل شود. با حضور کارشناسان. “

فرهاد ادیب اظهار داشت: مدیریت مجموعه فرهنگی و ورزشی علیمرادیان آماده همکاری ، تسهیل سرمایه گذاری و حمایت از توسعه فضای ورزشی و سلامتی در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه سود و مزایای سرمایه گذار از یک طرف و مجتمع از سوی دیگر باید در نظر گرفته شود ، اظهار داشت: ما مایل هستیم با هم کار کنیم تا بتوانیم پروژه چمن مصنوعی را انجام دهیم تا ورزش شهر را وارد کشور کنیم. مجموعه علیمرادیان. “

عکس_2020-05-19_19-50-21

در ادامه این جلسه ، سرمایه گذار و نیکوکار که به شهر در زمینه های مختلف بهداشتی و ورزشی کمک می کند ، اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای جوانان با استعدادی و سرمایه های ارزشمند در ورزش های مختلف است که می توان از ورزش در سطح شهر کمک گرفت. این به سلامت جامعه کمک کرده و از آسیب های اجتماعی این جوانان جلوگیری می کند.

اصغر جهانيان اظهار داشت: به همین منظور برای زنده نگه داشتن نام و یاد برادرم داریوش جهانانیان که خود یک ورزشکار و هوادار ورزش بود ، قصد دارم یک میدان چمن مصنوعی در این منطقه بسازم. ورزش برای کمک به جوانان شهر. ” من در شهر ورزش کردم.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا