رونمایی از زندگینامه صاحب المیزان در اختتامیه کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” رونمایی از زندگینامه صاحب المیزان در اختتامیه کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

رونمایی از زندگینامه صاحب المیزان در اختتامیه کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی

اختتامیه کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی با حضور رئیس جمهور فردا در دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اختتامیه کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی سه شنبه ۳۰ آبان ماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود. رونمایی از کتاب جامع زندگینامه علامه طباطبائی بخش ویژه این مراسم است.

محمدباقر خراسانی دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی علامه طباطبائی در ارتباط با این موضوع گفت: کتاب زندگی‌‌نامه علامه  در ۳۰ صفحه یک کتاب جامع برای معرفی آیت الله طباطبائی محسوب می‌شود. این کتاب به زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اردو نیز ترجمه شده و پیشنهادهایی برای ترجمه این کتاب به زبان‌های دیگر هم دریافت شده است.

از زندگینامه جامع صاحب المیزان رونمایی می‌شود

چکیده ۳۵۹ مقاله به این کنگره ارسال گشت که از میان آن‌ها ۲۶۳ چکیده به مرحله داوری رسید و در نهایت ۱۱۴ مقالات مقاله پذیره شد. در این کنگره بیش از ۱۴۳ پیش‌نشست در مراکز علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور برگزار شده است. این پیش‌نشست‌ها در ۲۱ استان و ۴۰ شهرستان به بررسی آراء و اندیشه‌های علامه طباطبائی پرداختند.

اختتامیه این همایش با حضور رئیس جمهور، مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم در دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا