رضایی: کمترین مسابقات آمادگی را تیم ملی والیبال نشسته ایران داشته است/انتخاب نفرات نهایی سخت است

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” رضایی: کمترین مسابقات آمادگی را تیم ملی والیبال نشسته ایران داشته است/انتخاب نفرات نهایی سخت است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

رضایی: کمترین مسابقات آمادگی را تیم ملی والیبال نشسته ایران داشته است انتخاب نفرات نهایی سخت است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: از بین تیم هایی که راهی پاراالمپیک شده اند کمترین بازی تدارکاتی برای ما بوده است.

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته و آمادگی برای پارالمپیک پاریس گفت: در اردو آخر ما 16 نفر حاضر بودند و برای اردو هفته بعد نیز که در تهران برپا می شود، 16 نفر دعوت شده اند که در نهایت از این تعداد 12 نفر به تورنمنت هلند اعزام می شوند. دو مصدوم داشتیم که آنها سه مرحله را برای رفع مصدومیت پشت سر گذاشتند و تقریبا مصدومیت آنها حل شده است. هرچند مصدومیت جزیی از والیبال است.

وی افزود:در این تورنمنت 10 تیم حضور دارند. سه تیم هلند،ایتالیا و آمریکا به پارالمپیک پاریس راه پیدا نکردند. بوسنی و هرزگوین و بعد از آن مصر و برزیل حریف های اصلی ما در این تورنمنت هستند. تمامی تیم های حاضر مسابقات تدارکاتی زیادی انجام داده اند. قزاقستان با آلمان و آمریکا مسابقه برگزار کرده است و برزیل با قزاقستان. کم ترین مسابقات آمادگی را تیم ما داشته است. در پارالمپیک به جز تیم میزبان که بدون مسابقات انتخابی حضور دارد و حریفی ساده است، سایر تیم ها حریف های قدر هستند. به همین دلیل این تورنمنت فرصت خوبی برای کسب آمادگی برای پارالمپیک پاریس است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: در 15 مرداد ماه روسیه را دعوت کرده ایم تا به ایران بیاید و این مسابقه آخرین دیدار تدارکاتی ما قبل از پارالمپیک پاریس خواهد بود. از 16 نفری که به اردو دعوت شده اند، 12 نفر از بهترین ها را انتخاب می کنیم که بسیار سخت هم هست چرا که تمامی این 16 نفر لیاقت ملی پوش شدن را دارند.

دکمه بازگشت به بالا