رسانه اوکراینی: احتمالاً زلنسکی وزیر دفاع را عوض کند

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” رسانه اوکراینی: احتمالاً زلنسکی وزیر دفاع را عوض کند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

انگلیس |اوکراین

روزنامه اوکراینسکا پراوادا گزارش داد: احتمال استعفای الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین از سطح فرضی به سطح عملی تبدیل شده است.

این رسانه اوکراینی الکساندر کوبراکوف، وزیر زیرساخت و الکساندر کامیشین، وزیر صنایع راهبردی را به عنوان دو گزینه احتمالی کی‌یف برای تصدی وزارت دفاع اعلام کرد.

گزارش شده که ممکن است رزنیکوف به عنوان سفیر اوکراین در انگلیس به کار خود ادامه دهد، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

در پی انتقاد وادیم پریستایکو، سفیر سابق اوکراین در انگلیس از لحن کنایی کی‌یف درباره حامیان تسلیحاتی غربی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین او را از کار برکنار کرد.

الکسی رزنیکوف پیشتر اوکراین را زمین تمرینی برای سلاح‌های غربی خوانده و آمریکا را به ارسال تانک و جنگنده ترغیب کرده بود. او همچنین اذعان کرده بود که اوکراین در حال اجرای عملیات‌های ناتو است؛ بدین ترتیب که ناتو سلاح می‌دهد و اوکراین، خون.

زمزمه پایان کار الکسی رزنیکوف به عنوان وزیر دفاع برای نخستین بار در ماه فوریه به گوش رسید. در آن زمان رهبر حزب حاکم اوکراین گفت که رزنیکوف به صورت چرخشی در صنایع راهبردی فعالیت خواهد کرد و جایش را به «کریل بوندانوف» می‌دهد. رزنیکوف در واکنش به این مسئله گفت که چیزی در این باره نشنیده و قبول نخواهد کرد.

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا