رسانه آمریکایی: تنش میان اوکراین و شرکای بین‌المللی‌ در حال افزایش است

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” رسانه آمریکایی: تنش میان اوکراین و شرکای بین‌المللی‌ در حال افزایش است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مشاور |ناتو

در گزارش این شبکه به پست ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین طی نشست ناتو – که در آن خشم خود نسبت به اینکه از الحاق اوکراین به ائتلاف ناتو جلوگیری شده را ابراز کرده بود – به عنوان مثالی برای این مسئله اشاره شده است.

یکی از منابع شبکه سی ان بی سی در این رابطه گفت: اظهارات زلنسکی در نشست پیشین چندان خوب در واشنگتن طنین‌انداز نشد. دولت آمریکا بسیار رنجیده شده بود.

وی ادامه داد: آمریکا قویا به اوکراین توصیه می‌کند که از انجام برخی کارها پرهیز کند اما کی‌یف این کارها را انجام می‌دهد و نگرانی‌های آمریکا را کنار می‌زند و به آن‌ها رسیدگی نمی‌کند.

این منبع همچنین عنوان کرد که خیلی‌ها از نمادگرایی که اوکراین به نبرد برای تک تک اراضی‌اش پیوند زده بود، خشمگین شده بودند.

مبنع سی ان بی سی در این‌باره گفت که تصمیم کی‌یف برای نبرد در باخموت به دلیل از دست رفتن نیروها و مهمات باعث «ایجاد وحشت در آمریکا شده است».
این گزارش درحالی منتشر شده است که در این هفته مشاور رئیس‌جمهوری لهستان عنوان کرده بود که اوکراین باید از نقشی که لهستان در حمایت از کی‌یف ایفا می‌کند “قدردان باشد”.

در پی مطرح شدن این سخنان وزارت خارجه اوکراین سفیر لهستان در این کشور را برای دیدار احضار کرد.

وزارت خارجه لهستان روز گذشته در پاسخ سفیر اوکراین در ورشو را برای ارائه پاره‌ای از توضیحات فراخواند.

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا