راه‌اندازی کلینیک مشاوره تخصصی حقوقی در دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی آباد کتول ، همزمان با آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) مراسمی با حضور مسئولان کلینیک تخصصی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد ، علی آباد کتول تاک.

با راه اندازی کلینیک تخصصی مشاوره بالینی ، پرونده های قضایی را کاهش دهید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در این مراسم گفت: “ما امیدواریم که ایجاد چنین مراکزی در نتیجه هدایت و اقدامات پیشگیرانه برای ساکنان شهر و پشتیبانی اداره کل دادگستری موثر باشد. در نظر بگیرید. بیایید ثبات را بگیریم.

سید حسن سید رضایی افزود: امیدواریم اگر از شاخص های مختلفی مانند شاخص رشد اقتصادی ، شاخص خوشبختی و … استفاده کنیم که برای رتبه بندی در جهان استفاده می شود و یکی از آنها شاخص مشکلات اجتماعی است ، می توانیم به طور قابل توجهی نوع شاخص ، مشکلات و پرونده های قضایی را کاهش می دهد. ” و اقدامات قانونی را انجام داده و از ساکنان شهر آگاه باشید.

اهداف اصلی راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره بالینی

رئیس دادگستری شهرستان علی آباد کتول همچنین در جریان این مراسم در مورد اهداف اصلی راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره بالینی گفت: گرفته شده است.

اسماعیل محمدی از ایجاد مهمترین زمینه ها برای توسعه خدمات مشاوره ای به افراد و گروه های محروم جامعه به عنوان یکی از مهمترین نکات این طرح یاد می کند و می گوید: اگر در نظر بگیرد دانشجویان حقوق زیر نظر اساتید خود در این کلینیک می تواند کار کند ، آشنایی دانشجویان حقوق با مشکلات عینی و واقعی جامعه ، که در به دست آوردن تجربه آنها برای کارهای آینده بسیار موثر است.

وی افزود: استفاده از حمایت علمی از دانشگاه ، افزایش فرصت های همکاری و تعامل با دانشگاه و تدوین سند مشارکت عمومی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای تبادل تجربه برای اساتید ، دانشجویان و دانشجویان ساکنان شهر ، اهداف مهم دیگر برای راه اندازی چنین مراکز مشاوره ای است. “

انتهای پیام / 4121/4062 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا