راه‌اندازی کارگروه تخصصی و مهارتی بین دانشگاهیان و مسئولان شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز ، احمد حیدری در دیدار با مسئولان محلی و شهرستانی بهبهان در مورد آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای راه اندازی کارگروه های تخصصی و شایسته بین دانشجویان ، اساتید از دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان بازدید کرد . و مسئولان شهر برای حل مشکلات ، شهریاری اعلام کرد و خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از اساتید ، دانشجویان با ایده و مسئولان شهر برای حل سریع مشکلات شهری.

وی افزود: همدلی و همکاری مسئولان شهری با دانشگاه می تواند موجب ارتقا، ، توسعه و شکوفایی شهر شود. حل دغدغه ها ، مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری ، تعامل ، همفکری و نگرانی همه مسئولان شهر و دانشگاه بستگی دارد.

معاون امور مجلس و روابط اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه مهم شهر و قابلیت های بالقوه آن از جمله کشاورزی ، دامپروری و … برخوردار است. یادآوری و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش و توسعه نیروی انسانی متخصص و ماهر با استفاده از امکانات و تجهیزات دانشگاهی آماده اشتغال زایی و رفع نواقص بر اساس نیازسنجی صنایع ، ارگان ها و سازمان ها است.

حیدری نگاه دانشگاه آزاد اسلامی را مستند نمی داند و اظهار می کند: امروز نگاه مجموعه دانشگاه معطوف به تربیت و آموزش دانشجویان ماهر با مهارت و توانایی فنی است. دانش آموزان باید به رشته های فنی و حرفه ای هدایت شوند و رشته ها متناسب با نیازهای هر شهر باشد.

تقویت مراکز دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از تأسیس ، گسترش و تقویت مراکز دانش بنیان و واحدهای علم و فناوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: مراکز دانش بنیان برای استفاده از ایده ها و تبدیل علم به ثروت در دانشگاه راه اندازی شدند و واحدهای دانشگاهی می خواهند مشکل را حل کنند. یک قدم بردار.

معاون امور مجلس و روابط اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار تعامل و همفکری همه گروه ها برای برآمدن از مشکلات دانشگاه های معاصر و انجام وظیفه اصلی دانشگاه برای ارائه دانش و تولید ثروت در دانش بنیان شد. محصولات شرکت ها و حل مشکلات جامعه

حیدری با بیان گزارشی از بازدید از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اظهار داشت: برنامه ریزی و حرکت جدید در این واحد دانشگاهی به دلیل ظرفیت مناسب بهترین ها در برنامه های دانشگاه و پایین دستی نفت و پتروشیمی برای جذب است. رشته ها در این واحد دانشگاهی. طول کشید

وی توضیح داد: بهبهان شهر دانشمندان و فرماندهان شکنجه شده ای است که در راه اخلاص جان خود را فدا کردند تا امنیت امروز به خاطر فداکاری های آنها باشد. بهبهان شهری مشهور در جهان است که زادگاه نخبگان مذهبی و ملی مانند مرحوم آیت الله بهبهانی و سرداران شهیدی مانند بقایی و دقیقیه است.

معاون امور مجلس و روابط اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توضیح داد: نتیجه مقاومت دیروز ما امروز باعث افتخار ما شد. در طول این 42 سال ، دشمنان قصد داشتند با هر ترفند و نیرنگ به این سیستم ضربه بزنند و از هیچ ظلمی بر این مردم و انقلاب دریغ نکردند.

رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی حل مشکلات شهری و اجتماعی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان همچنین از تلاش همه دست اندرکاران و مسئولان شهرستان برای حل مشکلات این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و گفت: “رویکرد امروز دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی به مشکلات شهری و اجتماعی است ورود به صنعت. و علم به ثروت تبدیل می شود. “

حجت الاسلام فرج الله براتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال گذشته با تأسیس مراکز دانش بنیان و علم گام های زیادی را برای خدمت به آموزش عالی کشور و حل مشکلات مختلف در جامعه برداشته است و بسیاری از برنامه ها در راهرو است.

براتی معرفی سیستم آموزش و پرورش را در پایش مسائل ، برنامه های دانشجویی ، پایان نامه ها و مدیریت تدریس بسیار م callsثر می داند و می گوید: کاهش ثبت نام دانشجویان در کشور منجر به کاهش درآمد واحدهای دانشگاهی شده است. تعامل بین همه ارگان ها ، مقامات و ما سازمان های مختلفی برای عبور از این لحظه هستیم.

دانشگاه به سمت پژوهش محور حرکت می کند

یوسف زمانی پور ، فرماندار شهرستان بهبهان نیز گفت: این شهرستان دارای نخبگان علمی و دانشگاهی ، چندین پالایشگاه بزرگ نفت و گاز ، مراکز کشاورزی و دام در استان خوزستان است و به همین دلیل دانشگاه های این شهرستان باید متمرکز بر تحقیق ، فناوری و تمرکز ؛ زیرا این مرحله برای دانشگاه و شهر مهم است.

تبدیل شهر بهبهان به مرکز درمانی استان خوزستان

محمد طلا مظلومی ، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی نیز بهبهان را یکی از قطب های علمی کشور دانست و توضیح داد: تغییر این شهر در آینده به مرکز و مرکز پزشکی برنامه های استان خوزستان برای جلب یکی از خواسته های مردم بهبهان اساتید مجرب این رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی.

معرفی کلینیک خدمات کشاورزی بهبهان

سید محمد جواد صدری آنلاین ، مدیرکل پارک علم و فناوری و بنگاههای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی ، ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان ، از جمله یک مزرعه کشاورزی 52 هکتاری با کلیه امکانات زیرساختی مانند جاده ، برق ، آب و گاز ، و توجه جدی و حداکثر را بخواهید. درآمد غیر شهریه در این واحد دانشگاهی تأمین شد و طی این جلسه دستور راه اندازی درمانگاه خدمات کشاورزی در این دانشگاه صادر شد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا