راهنمای خرید فیش پرینتر (بهترین فیش پرینترهای بازار)

از فیش‌ پرینترها در شرکت‌ها ادارات فروشگاه‌ها رستوران‌ها و… استفاده می‌شود. این دستگاه برای چاپ رسید و ارائه فیش به مشتریان کاربرد دارد و با وجود آن ثبت اطلاعات و ارائه آن به مشتری در طی مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. فیش پرینتر که تحت عناوین دیگری از جمله دستگاه صدور فیش چاپگر فاکتور فیش زن و… نیز در بازار موجود می‌یاشد یک دستگاه کارآمد است که در دو مدل شامل سوزنی و حرارتی تولید می‌شود. برای اینکه بتوانید بعد از خرید فیش پرینتر از خرید خود احساس رضایت داشته باشید بهتر است در خرید آن به برخی نکات مهم توجه کنید. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید در طولانی مدت از دستگاه فیش‌زن خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعمیر فیش پرینتر داشته باشید. برای آشنایی با نکات مهم در خرید دستگاه فیش پرینتر و همینطور بهترین فیش پرینترهای بازار در ادامه با ما همراه شوید.

پرینتر |تهران

راهنمای خرید فیش پرینتر

اگر تصمیم دارید برای بهبود سطح ارائه خدمات در زمینه کسب و کار خود یک دستگاه فیش پرینتر خریداری کنید لازم است حتما به برخی نکات مهم نیز در این زمینه توجه داشته باشید. توجه به این نکات در طولانی مدت شما را از تعمیر پرینتر حرارتی بی‌نیاز خواهد کرد.

در ادامه به مهم‌ترین نکات که باید در خرید فیش پرینتر به آن‌ها توجه داشته باشید اشاره کرده‌ایم:

کیفیت چاپ

قطعا یکی از مهم‌ترین موارد در خرید دستگاه فیش پرینتر کیفیت چاپ دستگاه است. کیفیت چاپ در دستگاه‌های فیش زن با پارامتری تحت عنوان DPI مشخص می‌گردد. هر چه این میزان بالاتر باشد یعنی کیفیت چاپ فیش پرینتر نیز بالاتر است. در حال حاضر دستگاه‌های فیش پرینتر موجود در بازار کیفیتی شامل 103dpi 180dpi و 203dpi  را ارائه می‌دهند. بالاترین کیفیت برابر با 203dpi می‌باشد. دستگاه‌هایی که دارای این میزان کیفیت هستند انتخاب ایده‌آلی می‌باشند.

سرعت چاپ

 ممکن است در زمینه کاری خود مشتریان زیادی را داشته باشید و نیاز باشد تا در ساعاتی از طول شبانه روز پاسخگوی تعداد زیادی از مشتریان باشید. در این صورت قطعا سرعت دستگاه فیش پرینتر از اهمیت بالایی برخوردار است. فیش پرینترهای موجود در بازار سرعتی برابر با 230mm/s 280 mm/s و 300 mm/s را ارائه می‌دهند. بنابراین با انتخاب دستگاهی که دارای سرعت چاپی برابر با 300 mm/s است می‌توانید بیشترین سرعت را از این دستگاه خود تجربه کنید. اگر بعد از خرید متوجه شوید که سرعت پرینتر حرارتی شما کم است باید خدمات تعمیر فیش پرینتر را دریافت کنید.

دارای درگاه‌های اتصال متعدد

فیش‌ پرینترهای موجود در بازار هر یک دارای درگاه‌های مختلفی می‌باشند. معمولا این درگاه‌ها برابر با USB پورت سریال شبکه (Ethernet) و RG11هستند. بهتر است در انتخاب یک دستگاه متناسب با زمینه کاری خود توجه داشته باشید تا دستگاه فیش پرینتر مورد نظر پورت لازم را داشته باشد. برای مثال اگر نیاز دارید یک دستگاه فیش پرینتر را برای یک فروشگاه بزرگ خریداری کنید که دارای چندین صندوق است و تمامی آن‌ها باید به فیش پرینتر متصل شوند بهتر است دستگاهی که دارای پورت شبکه است را انتخاب نمایید. در اینصورت از نقاط مختلف فروشگاه می‌توانید به فیش پرینتر متصل شوید و عملیات پرینت را انجام دهید.

اتوکاتر (برش خورکار)

 برخورداری از اتوکاتر و یا برش خودکار قابلیتی است که با استفاده از آن فیش صادر شده به صورت خودکار برش خواهد خورد و با استفاده از این قابلیت نیازی نیست فاکتور به صورت دستی جداسازی شود. اگر سرعت کار با فیش پرینتر برایتان مهم است بهتر است دستگاهی که از قابلیت اتوکاتر برخوردار است را انتخاب و خریداری کنید.

طول عمر هد و کاتر

اگر تعداد فیش‌های صادر شده شما در طول چند ساعت و یا چند روز زیاد است بهتر است چاپگرهایی که هد و کاتر باکیفیت هستند را انتخاب کنید. حتما از کاغذهای مرغوب نیز استفاده کنید تا هد و برشگر خودکار چاپگر شما طول عمر بیشتری را داشته باشد. در خرید فیش پرینتر طول عمر هد با استفاده از واحد کیلومتر و همینطور طول عمر کاتر نیز با حداقل تعداد برشی که قادر است انجام دهد بیان می‌شود.

بیشترین مراجعه برای تعمیر فیش پرینتر با شکایت از عملکرد نامناسب هد و کاتر دستگاه است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما به کیفیت و کارایی این قطعه توجه شود.

اندازه‌ رسید

در چاپگرهای مختلف فیش و رسیدها دارای اندازه‌های مختلف شامل 5 8 و 10 سانتی‌متری می‌باشند. معمولا دستگاه‌هایی که دارای رسید 5 و 8 سانتی‌متری هستند رایج‌تر می‌باشند. با این حال شما می‌توانید متناسب با زمینه کاری خود دستگاهی با ابعاد رسید مدنظرتان را تهیه کنید.

درایورها و نرم افزارها

از دیگر نکات مهمی که باید در خرید فیش پرینتر به آن توجه داشت درایورها و نرم‌افزارها هستند. فیش پرینتری که باید انتخاب کنید باید با انواع سیستم عامل‌ها شامل ویندوز لینوکس اندروید و… همخوانی داشته باشد. همینطور با استفاده از انواع نرم‌افزارهای فروشگاهی و رستورانی نیز بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین حتما به در دسترس بودن برنامه‌های مورد نیاز برای فیش پرینتر انتخابی توجه داشته باشید تا بعد از خرید نیز با راه‌اندازی و استفاده از دستگاه مشکلی نداشته باشید.

ابعاد و ظاهر

چاپگرهای حرارتی در فروشگاه‌ها رستوران‌ها و… استفاده می‌شوند. بهتر است به ابعاد و ظاهر فیش پرینتر دقت داشته باشید. در انتخاب ابعاد طرح و رنگ می‌توانید متناسب با سلیقه خود اقدام کنید.

خدمات پس از فروش

در نهایت توصیه می‌کنیم به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. چاپگرهایی که از سوی برندهای معتبر ارائه می‌شوند دارای طول عمر بالا و کیفیت ساخت بالاتری می‌باشند. همینطور اغلب برندهای معتبر محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند و این یعنی شما از کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید اطمینان خواهید داشت.

بهترین فیش پرینترهای بازار

بهترین فیش پرینترهای بازار

در خرید فیش پرینتر علاوه بر مواردی که در قسمت فوق به آن اشاره کردیم باید به برند تولید کننده نیز توجه داشته باشید. وجود برندهای متعدد در زمینه تولید فیش پرینتر ضمن اینکه دست خریداران را برای انتخاب بهترین فیش پرینتر باز می‌گذارد از سویی دیگر خود می‌تواند باعث گمراهی نیز شود که کدام برند انتخاب بهتری است.

در ادامه بهترین فیش پرینترهای بازار از نظر برند را معرفی کرده‌ایم:

فیش پرینتر اسکار (OSCAR)

برند اسکار جزو یکی از بزرگ‌ترین برندها در زمینه ارائه تجهیزات فروشگاهی است. این برند دستگاه فیش پرینتر را در نوع حرارتی تولید و روانه بازار می‌کند. از مزیت‌های فیش پرینترهای تولیدی توسط این برند می‌توان به دقت و سرعت بالا اشاره کرد.

فیش پرینتر ایپوز (EPOS)

یکی از مزیت‌های برند ایپوز در مقایسه با دیگر برندها ارائه فیش پرینترهایی با تنوع و کیفیت بسیار بالاست. اگر یک فیش پرینتر از برند ایپوز را داشته باشد احتمالا کمتر به خدمات تعمیر فیش پرینتر نیاز خواهید داشت. دلیل این موضوع نیز برخورداری محصولات این برند از سرعت دقت و کیفیت بسیار بالاست.

فیش پرینتر اپسون

برند اپسون جزو برندهای خوب در بازار ایران است؛ محصولات این برند در بازار داخلی فروش خوبی را داشته‌اند. از نقاط قوت فیش‌پرینترهای اپسون می‌توان به سرعت دقت و کیفیت بالا اشاره کرد. اگر می‌خواهید یکی از بهترین فیش پرینترهای موجود در بازار را خریداری کنید قطعا فیش پرینترهای اپسون انتخاب ایده‌الی برای شما خواهند بود.

فیش پرینتر اس ان بی سی (SNBC)

اس ان بی سی یک برند چینی است که فیش پرینترهای باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. برند SNBC بیش از 7 درصد از بازار جهانی در زمینه فیش پرینتر را در اختیار دارد.

فیش پرینتر بایامکس (BAYAMAX)

اگر قصد خرید یک فیش پرینتر باکیفیت از یک برند ایرانی را دارید قطعا برند بایامکس انتخاب خوبی در این زمینه است. این برند انواع فیش پرینتر بارکدخوان و… را تولید و روانه بازار می‌کند. این برند در تولید محصولات خود از تکنولوژی حرارتی استفاده کرده است که کیفیت بسیار بالایی را دارند. محصولات بایامکس در فروشگاه‌ها داروخانه‌ها مراکز تجاری و… کاربردی هستند.

فیش پرینتر میوا (MEVA)

میوا یک برند ایرانی مشابه با بایامکس است که در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی دارای عملکرد بسیار خوبی است. در زمینه خرید فیش پرینتر محصولات این برند نیز پیشنهاد می‌شوند.

فیش پرینتر بیکسولون (BIXOLON)

بیکسولون یک برند معتبر در حوزه تولید انواع فیش پرینتر است. این برند انواع مدل‌ها از فیش پرینتر را به بازار عرضه کرده است و دست شما برای انتخاب مدل مناسب حسابی باز خواهد بود. این شرکت در تولید محصولات خود از فناوری روز دنیا استفاده می‌کند. محصولات این برند دارای برش دهنده اتوماتیک هستند.

برخی مدل‌های پرطرفدار از فیش‌ پرینترهای موجود در بازار از دیگر برندها موارد زیر هستند:

  • پرینتر حرارتی فروشگاهی بیکسولون مدل SRP-E300
  • پرینتر حرارتی بیکسولون مدل (FULL PORT 330N) SRP-330N
  • پرینتر حرارتی زد ای سی مدل mini
  • پرینتر حرارتی فیش زن رمو مدل RP-300
  • فیش پرینتر حرارتی سوو مدل SLK TS100
  • پرینتر حرارتی میوا مدل TP-1200
  • فیش پرینتر اسکار مدل POS88C

خدمات تعمیر فیش پرینتر (پرینتر حرارتی) در مجموعه تهران پرینترز

یکی از ملزومات فعالیت در کسب و کارهای مختلف از جمله رستوران‌ها فست‌ فودها فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… تهیه یک دستگاه فیش پرینتر باکیفیت است. یک دستگاه فیش پرینتر باکیفیت تا حد زیادی در افزایش سرعت ارائه خدمات و جلب توجه مشتریان تاثیرگذار می‌باشد.

بهتر است در خرید فیش پرینتر برخی نکات را مد نظر قرار دهید تا در نهایت یک دستگاه که مطابق با نیازهای کسب و کار شماست را خریداری کنید. فیش پرینترهایی که در بازار موجود هستند هر یک دارای توان‌های چاپی متفاوتی می‌باشند و باید این توان متناسب با نوع کسب و کار باشد تا در طولانی مدت خراب نشود و نیاز به خدمات تعمیر پرینتر حرارتی نداشته باشد. کیفیت چاپ رسید سرعت چاپ و… نیز در انتخاب فیش پرینترها از اهمیت بالایی برخوردار است. در نهایت نیز توصیه می‌کنیم به سراغ مراکز و فروشگاه‌های معتبر بروید تا بتوانید کالای اصل را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ما در مجموعه تهران پرینترز خدمات سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر فیش پرینتر را ارائه می‌دهیم. در صورتی که نیاز به دریافت این خدمات به صورت تخصصی دارید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  • چه کسب و کارهایی باید فیش پرینتر تهیه کنند؟

در هر کسب و کاری که یک رسید در اختیار مشتری قرار می‌گیرد به فیش پرینتر نیز نیاز است.

  • بیشترین دقت چاپ در دستگاه فیش پرینتر چقدر است؟

بیشترین دقت چاپ در دستگاه فیش پرینتر برابر با DPI203 می‌باشد.

  • در خرید فیش پرینتر چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرد؟

کیفیت چاپ سرعت چاپ قابلیت‌های دستگاه فیش پرینتر و… از جمله مواردی هستند که باید در خرید فیش پرینتر مد نظر قرار بگیرند.

  • آیا امکان تعمیر فیش پرینتر نیز وجود دارد؟

بله اغلب دستگاه‌های فیش پرینتر که از سوی برندهای مختلفی تولید می‌شوند قابل تعمیر هستند. می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر پرینتر حرارتی از خدمات مجموعه تهران پرینترز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا