رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: مدیران استقلال آدرس غلط به هواداران خود ندهند/ خبر برکناری درویش درست نیست

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: مدیران استقلال آدرس غلط به هواداران خود ندهند/ خبر برکناری درویش درست نیست ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

در گفت و گو با آنا

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس: مدیران استقلال آدرس غلط به هواداران خود ندهند خبر برکناری درویش درست نیست

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار نیست آقای درویش برکنار شود و مدیران استقلال هم بهتر است آدرس غلط به هواداران خود ندهند.

حسین شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اتفاقات رخ داده برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر و انتقاداتی که به وی بابات به کار بردن یک جمله مطرح شده است اظهار کرد: هر موفقیتی یک آثاری دارد و به قطار در حال حرکت سنگ می زدند. به خصوص که قطار با سرعت در حال حرکت باشد. آقای درویش هم در آن مصاحبه قصد توهین به مردم خوب گیلان را نداشت. با شخصیتی که از او می شناسم اصلا به دنبال چنین موضوعی نبود و یک لحظه دچار اشتباه لفظی شد و البته که عذرخواهی هم کرد.

وی با اشاره به این مساله که باشگاه استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به همین مساله بیانیه ای را صادر کرده است گفت: این رفتارها و واکنش ها طبیعی است. ما در باشگاه پرسپولیس به هواداران استقلال احترام می گذاریم. مدیران استقلال هم بهتر است آدرس غلط به این همه شور و علاقه مندی هواداران خود ندهند. اگر در خود این باشگاه مدیریت درست انجام می شد کارشان درست پیش می رفت چون استقلال هم لایق قهرمانی بود. ما در باشگاه پرسپولیس هیچ وقت دنبال تخریب رقیب نبودیم. بازیکنان ما در مصاحبه های خود بارها به لیاقت استقلال اشاره کرده اند و همه مصاحبه ها هم موجود است، ما هم تلاش کردیم دنبال راه خودمان باشیم. در استقلال هم اگر سوءمدیریت وجود نداشت آنها مستحق قهرمانی بودند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حکم کمیته اخلاق برای درویش و محرومیت 20 روزه او تا  اعلام حکم نهایی گفت: ما در این باره فعلا نظری نداریم تا جلسه هیئت مدیره را تشکیل بدهیم و در این خصوص مسائل را بررسی کنیم.

شهریاری در پاسخ به این سوال که منظور از این حکم چیست و آیا اکنون درویش نباید  در باشگاه پرسپولیس حاضر شود، اظهار کرد: چنین چیزی نیست. او می تواند در محل باشگاه حاضر شود. ضمن اینکه این حکم موقت است. من باز هم تاکید می کنم خود آقای درویش شمالی است و هیچ کدام از ما بحث قومیتی نداریم. همه قومیت ها قابل احترام هستند و ایرانی ها برای هم ارزش قائل هستند و کسی دنبال برهم خوردن یکپارچگی ایرانی ها نیست.

وی در این باره که بهتر نبود دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر مدیران استقلال و پرسپولیس را مقابل هم قرار نمی دادند، گفت: من در این باره نظری نمی دهم. ما کارهای خودمان را ریشه ای بررسی می کنیم.

شهریاری در خصوص اینکه از روز گذشته شایعه شده که قرار است درویش از سمتش برکنار شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست و چنین چیزی امکان ندارد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا