نماد سایت بیگ نیوز

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام ترفندها

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد ممکن است؟ بله! اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، با جذب میلیاردها کاربر فعال، تبدیل به یک پلتفرم قدرتمند برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها، ارتباط با دیگران و رشد کسب‌وکارها شده است. در سال 2022، تعداد کاربران فعال ماهانه اینستاگرام به بیش از 2 میلیارد نفر رسیده است. آمریکا، هند و برزیل بین بیشترین کشورهای دارای کاربران اینستاگرام هستند.

طی سالیان گذشته تعداد کسب و کارهایی که از اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کنند، به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

در هر روز، بیش از 4.2 میلیارد لایک و بیش از 1 میلیارد کامنت در اینستاگرام ثبت می شود. به این معنی که حالا می‌توان این اپلیکیشن را روی بیش از 1 میلیارد نفر، از گوشی های اندرویدی مثل و تا دید. این‌ها فقط بخشی از آمار مربوط به این شبکه اجتماعی است.

روش های دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد

با این حال گاهی اوقات همه‌ی ما نیاز داریم حساب کاربری اینستاگرام خود را به صورت موقتی یا دائمی حذف کنیم. یک راه ساده برای انجام این کار مراجعه به یک سرویس کامپیوتری یا مرکز تعمیر موبایل است که با پرداخت هزینه، حذف حساب کاربری را برای شما انجام می‌دهند.

اما راه دیگر این است که خودتان یاد بگیرید چگونه با استفاده یا بدون نیاز از رمز عبور، حساب کاربری اینستاگرام را حذف کنید.

قبل از اینکه به آموزش‌هایی که در این مقاله می‌خواهیم ارائه دهیم، برویم، باید بدانید حذف حساب کاربری اینستاگرام به دو صورت دائمی و موقتی امکان پذیر است. اینکه از کدام روش استفاده کنید، کاملاً به نیاز و هدف شما از حذف حساب کاربری اینستاگرام بستگی دارد. در صورت استفاده از حذف دائمی، شما حساب کاربری خود را به صورت کامل پاک می‌کنید و دیگر نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اما در صورت استفاده از حذف موقتی حساب کاربری اینستاگرام، شما می‌توانید در آینده، حساب کاربری خود را بازیابی کنید و اطلاعات حسابتان از دست نخواهد رفت.

بنابراین، اگر می‌خواهید برای مدت خاصی حسابتان را غیرفعال کنید، بهتر است از روش موقتی استفاده کنید و اگر می‌خواهید به‌طور کامل و برای همیشه حسابتان را حذف کنید، بهترین روش برای شما استفاده از روش دائمی حذف حساب کاربری اینستاگرام است.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد دائمی با گوشی

برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی لازم است که مراحل زیر را به درستی انجام دهید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به منوی تنظیمات (Setting) بروید.
  2. در بخش تنظیمات، گزینه کمک (Help) را انتخاب کنید.
  3. در منوی Help، گزینه Help Center را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

  1. پس از ورود، به صفحه‌ای راهنما منتقل می‌شوید که باید علت حذف اکانت خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
  2. پس از انتخاب دلیل، رمز عبور خود را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه Delete، مراحل حذف پیج خود را کامل کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

برای حذف و دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل،  مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، را وارد کنید تا به صفحه دیلیت اکانت منتقل شوید.
  2. پس از ورود، به صفحه‌ای راهنما منتقل می‌شوید که باید علت حذف اکانت خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.
  3. پس از انتخاب دلیل، رمز عبور خود را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه Delete، مراحل حذف پیج خود را کامل کنید.

بیشتر بخوانید:

لینک مستقیم حذف اکانت اینستاگرام

برای سهولت و سرعت در حذف اکانت اینستاگرام، می‌توانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید:

با کلیک بر روی این لینک، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید علت پاک کردن اینستاگرام را از منوی کشویی انتخاب کرده و با وارد کردن رمز عبور، بر روی گزینه “دیلیت اکانت” کلیک کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از لینک مستقیم برای حذف اکانت اینستاگرام ممکن است در برخی مواقع با گوشی دچار مشکل شود. بهتر است در این صورت از یک مرورگر رایانه استفاده کنید تا از ابتدا به مراحل حذف اکانت پیش بروید.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، فعال سازی مجدد حساب کاربری در اینستاگرام برای زمانی مناسب است که کاربر قصد دارد پروفایل و اطلاعات شخصی خود را به طور موقت و برای مدتی مشخص حذف یا غیرفعال کند، در این صورت این امکان وجود دارد که بتواند پروفایل را بدون حذف اطلاعات بازیابی کرده و مجدداً فعال کند.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است؟

دلیت یا حذف اکانت اینستاگرام می‌تواند به دلایل مختلفی مانند عدم استفاده بیشتر از این شبکه اجتماعی، حفظ حریم خصوصی، نگرانی‌های امنیتی یا تصمیمات شخصی انجام شود.

اما در برخی موارد، کاربران ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که باعث می‌شود نتوانند با استفاده از پسورد خود اکانت خود را حذف کنند. در این مقاله، روش‌های مختلفی را برای دلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازیابی پسورد

اگر قادر به به‌خاطرسپاری پسورد خود نیستید، ابتدا تلاش کنید تا با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با اکانت خود، پسورد را بازیابی کنید. برای این منظور، روی صفحه ورود اینستاگرام، گزینه “رمز عبور را فراموش کرده‌اید؟” را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های داده شده را دنبال کنید.

تماس با پشتیبانی اینستاگرام

در صورتی که روش بازیابی پسورد کارساز نبود، می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام از طریق فرم تماس در صفحه رسمی آن‌ها درخواست کمک کنید. درخواست خود را به صورت دقیق و شرح دادن مشکلاتی که با آن مواجه هستید، ارسال کنید. اگر لازم بود تصویری از مدرک شناساییتان را نیز به همراه درخواست خود ارسال کنید.

استفاده از فرم‌های گزارش خطا

اگر بازیابی پسورد و تماس با پشتیبانی نتیجه‌ای نداشت، می‌توانید از فرم‌های گزارش خطا در اینستاگرام استفاده کنید. برای این کار، به صفحه رسمی اینستاگرام در وب مراجعه کرده و در قسمت راهنمایی، گزینه “گزارش مشکلات” را انتخاب کنید.

سپس مشکل خود را توضیح دهید و از درخواست حذف اکانت بدون پسورد خود بیان کنید. اینستاگرام ممکن است برای بررسی هویت شما از مدارک شناسایی بیشتری درخواست کند.

استفاده از راهکارهای جانبی

در برخی موارد، ممکن است راهکارهای جانبی برای دلیت اکانت بدون پسورد وجود داشته باشد. مثلاً شما می‌توانید با تغییر رمز عبور ایمیل یا شماره تلفنی که با اکانت ارتباط دارد، به اکانت خود وارد شوید و پس از آن، اقدام به حذف آن کنید. همچنین، اگر شماره تلفن همراه خود را با اکانت مرتبط کرده‌اید، می‌توانید از طریق پیامک به شماره تلفن، کد تایید را دریافت کرده و با استفاده از آن به اکانت دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

نکات مهم که در زمان دیلیت اکانت باید به آن توجه کنید

– قبل از دلیت اکانت، حتماً اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مهم شما از اکانت بکاپ گرفته شده‌اند، زیرا پس از حذف، امکان بازیابی اکانت و اطلاعات آن وجود ندارد.

– توجه داشته باشید که حذف اکانت بدون پسورد ممکن است زمان‌بر و پیچیده باشد و در برخی موارد ممکن است موفقیت آمیز نباشد. در برخی موارد، اینستاگرام ممکن است برای اثبات هویت شما و اطمینان از امنیت حساب، اطلاعات و مدارک شناسایی اضافی را درخواست کند. به همین دلیل، باید صبور باشید و همکاری کنید تا بتوانید اکانت خود را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: خرید شماره مجازی

جمع بندی

به هر حال، مهم است توجه داشته باشید که حذف اکانت اینستاگرام به طور دائم و بدون امکان بازیابی صورت می‌گیرد. قبل از اقدام به حذف، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مهم و محتواهای مورد نظرتان را پشتیبان گیری کرده‌اید و تأثیرات احتمالی آن را در نظر بگیرید.

از جمله اینکه حذف اکانت اینستاگرام بدون دسترسی به پسورد ممکن است با مشکلات و محدودیت‌هایی همراه باشد. در برخی موارد، اینستاگرام ممکن است اطلاعات اضافی یا اثرات قابل برگشت را در حساب شما نگه دارد و در صورت حذف حساب، امکان بازیابی آن وجود نداشته باشد. همچنین، همان طور که گفته شد در بعضی موارد، حذف اکانت ممکن است نیاز به تأیید هویت از طریق ارسال اسناد شناسایی و مدارک مورد نیاز داشته باشد.بنابراین، قبل از استفاده از روش‌های بدون پسورد برای حذف اکانت اینستاگرام، بهتر است از مدلایل زیادی برای دیلیت اکانت ایسنتاگرام وجود دارد. خیلی‌‌ها آنقدر این اپلیکیشن وقت‌شان را تلف می‌کند که تصمیم می‌گیرند اکانت خود را ببندند، بعضی‌ها به خاطر شغل خود مجبورند از شبکه‌های اجتماعی دور باشند، بعضی‌ها هم کلاً تصمیم می‌گیرند که از فضای اینستاگرام خداحافظی کنند و مثلاً توئیتر را بیشتر می‌پسندند. فرقی نمی‌کند، هر دلیلی که داشته باشید در این مقاله آموزش حذف اکانت اینستاگرام را باهم بررسی می‌کنیم.

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

قبل از هرکاری باید یاداوری کنیم که دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی، حساب کاربری شما را برای همیشه از صفحه روزگار محو می‌کند. پس اگر می‌خواهید برای همیشه اکانتتان را پاک کنید، مراحل بعدی را طی کنید؛ ولی اگر می‌خواهید اکانت خود را موقتاً غیرفعال کنید، باید کمی پایین تر بروید و بخش دی اکتیو کردن اکانت اینستا را بخوانید.

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با گوشی

تا همین چند وقت پیش اینستاگرام در اپلیکیشن خود گزینه پاک کردن دائمی اکانت نداشت و شما مجبور بودید برای دیلیت اکانت وارد سایت خود اینستاگرام شوید و از طریق وب این کار را انجام دهید. اما الان خیلی راحت از طریق تنظیمات خود اینستا می‌توانیداکانت خود را دی اکتیو یا برای همیشه پاک کنید.

برای حذف اکانت به صورت دائمی مراحل زیر را طی کنید:

مرحله چهارم: اکانت موردنظر را انتخاب کنید

فقط دقت کنید که با پاک کردن اکانت اینستا، تمام اطلاعات حساب کاربری شما مثل عکس، ویدیو، لایک، کامنت و … به صورت کامل حذف خواهد شد.

مرحله هشتم: در این قسمت اینستا از شما می‌خواهد رمز اکانتتان را وارد کنید و گزینه Continue  را بزنید

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام از طریق وب

شاید بخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید ولی به هر دلیلی به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی نداشته باشید. در این صورت باید با مرورگر دسکتاپ یا موبایل خود مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول: پس حتما با مرورگر دسکتاپ یا مرورگر موبایل خود وارد لینک زیر شوید

مرحله دوم: اگر از قبل با مرورگرتان وارد اکانت خود شده باشید که هیچ، در غیر این صورت اول باید وارد اکانت خود شوید یا Log In کنید.

مرحله سوم: در این قسمت از شما می‌پرسد که برای چه می‌خواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. باکسی که در عکس زیر دور آن خط کشیده‌ایم را باز کنید و دلیل خود را از بین گزینه‌هایی که به شما می‌دهد، انتخاب کنید.

مرحله چهارم: مثلاً ما گزینه آخر، یعنی something else را انتخاب کردیم، سپس پسوورد اکانت را وارد کرده و در آخر روی گزینه delete  کلیک کردیم. در ادامه اینستاگرام از شما می‌پرسد، آیا مطمئنید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید یا نه…که ما گزینه OK را می‌زنیم.

خب، حذف اکانت اینستای شمابا موفقیت انجام شد و حساب شما برای همیشه حذف شد. امیدواریم پشیمان نشوید. البته نکته‌های زیر را هم حتماً در نظر بگیرید:

بازاریابی دیجیتال چیه و چه متعلقاتی داره؟!

تو این کتاب همه چیز بازاریابی دیجیتال رو بهت آموزش دادیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

صبر کن، صبر کن!

درست در همین لحظه که به دنبال پاک کردن اکانت اینستاگرامت هستی، میلیون‌ها آدم دارند، میلیاردها تومان از همین اپلیکیشن پول در می‌آورند. اگر تو هم می‌خواهی که بلاگر شوی یا اگر که صاحب کسب‌وکاری و می‌خواهی از پیج اینستاگرامت درآمد داشته باشی، حتماً به صفحه «» برو و فقط سرفصل‌‌های آن را بررسی کن. خودت متوجه می‌شوی که قرار است در 25 ساعت، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین راهکارهای کسب در آمد از اینستاگرام را یاد بگیری.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق وب

اگر بخواهید از طریق وبسایت اینستاگرام اکانت خود را به صورت موقت حذف کنید یا به اصطلاح آن را دی‌اَکتیو کنید، باید اول با مرورگر دسکتاپ یا موبایل‌تان وارد خود شوید.
بعد از آن‌که وارد حساب اینستاگرام خود شدید، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: وقتی وارد حساب کاربری خود شدید، در قسمت بالا – سمت راست صفحه، روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. بعد وارد گزینه ادیت پروفایل (Edit Profile) شوید.

مرحله هفتم: در این قسمت پسورد اکانت خود را وارد کنید و گزینه Continue را بزنید

مرحله هشتم: اینجا اینستاگرام از شما می‌پرسد به چه دلیل می‌خواهید حساب کاربری خود را دی اکتیو کنید. در این قسمت دلیل خود را انتخاب کنید و گزینه Continue را بزنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسوورد

اول این را بگوییم که تنها راه حذف اکانت اینستاگرام بدون پسوورد آن است که پسوورد خود را بازیابی (Reset) کنیم.

ریست کردن پسوورد اینستاگرام

در ادامه مراحل ریست کردن پسوورد را توضیح داده‌ایم:

مرحله دوم: در این قسمت، اینستاگرام 3 روش مختلف را جلوی پای شما می‌گذارد تا بتوانید پسوورد خود را بازیابی کنید.

از طریق ایمیل، شماره تلفن و یا نام‌کاربری.

تغییر رمز عبور با نام کاربری

با وارد کردن نام‌کاربری، اینستاگرام خودش اکانت شما را پیدا کرده و یک لینک برای‌تان ارسال می‌کند تا از طریق آن رمز خود را عوض کنید. (این لینک را گاهی sms می‌زند و گاهی ایمیل می‌فرستد.)

سپس مانند مرحله دوم در تصویر، وارد لینک شوید و رمز خود را تغییر دهید.

اگر نام کاربری خود را فراموش کرده باشیم چه؟

در این صورت باید از طریق ایمیل یا شماره تلفنی که با آن اکانت خود را ساخته بودید، اقدام کنید.

به هر حال، اینستاگرام برایتان ایمیل یا پیامکی می‌‌فرستد که حاوی یک لینک تغییر رمز عبور است. وارد آن لینک شوید و رمز عبور خود را تغییر دهید.

قبل از پایان مقاله، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً را دنبال کنید تا با انواع ترفندهای افزایش فروش و بازاریابی آنلاین آشنا شوید.

در پایان

همین که شما تا آخر این مقاله آمده‌اید، نشان میدهد که حسابی از اینستاگرام دل بریده‌اید. ما برای نوشتن این مقاله، خودمان اکانت الکی ساختیم و مرحله به مرحله برای حذف موقتی و دائمی آن پیش رفتیم. سعی کردیم در این مقاله راه و روش دیلیت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم و هیچ نکته‌ای را از قلم نیندازیم. از شما می‌خواهیم هر سوالی داشتید را حتماً در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

ردیلیت اکانت اینستاگرام و یا پاك كردن اكانت اينستاگرام به معنی خداحافظی از شبکه اجتماعی اینستاگرام است. زمانی تصمیم بر این دارید دیلیت اکانت اینستاگرام انجام دهید با توجه داشته باشید که میخواهید بصورت دیلیت اکانت موقت اینستاگرام انجام دهید و یا بصورت دائمی اکانت خود را حذف کنید؟ قطعا شبکه اجتماعی اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و یکی از محبوب ترین رسانه اجتماعی در نزد ایرانیان است . در اینستاگرام امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها امکان دارد که گاهی اوقات بنا به دلایلی میخواهید دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام داده و با شبکه اجتماعی خداحافظی کنید یا اینکه با غیرفعال کردن اینستاگرام به صورت موقت پس مدتی به این شبکه اجتماعی باز گردید. در این آموزش بصورت کامل دیلیتاکانتاینستاگرام و نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام بصورت موقت و یا حذف دائم اینستاگرام پرداختیم که با مراحل زیر میتوانید دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا غیر فعال کردن اینستا به صورت موقت را انجام دهید .

دیلیت اکانت اینستاگرام چیست ؟

پس اگر قصد حذف حساب کاربری اینستاگرام خود را دارید با خواندن این مقاله میتوانید به هدف خود برسید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به دو صورت دائمی و موقت انجام می شود. که کاربران میتواند در هر زمان که تمایل داشتند دیلیت اکانت موقت و دائمی را انجام دهند در دیلیت اکانت موقت اینستاگرام اکانت شما بصورت موقت از دسترس خارج می شود در این روش از حذف اکانت اینستاگرام بعد از ورود به برنامه اکانت اینستاگرام شما بدون هیچ مشکلی و تغییری بازیابی می شود. اما اگر دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائمی انجام دهید تمامی اطلاعات شما حذف می شوند و امکان بازگردانی اطلاعاتی دیگر وجود ندارد .البته باید توجه داشته باشید اینستاگرام در یک بازه زمانی مشخص که به طور معمول 1 ماه است که اگر کاربر در فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم را انجام نداده و دیلیت اکانت موقت را انجام دادید و پس از اتمام بازه زمانی یک ماه به حساب خود لاگین یا وارد نشوید اکانت شما بصورت کامل و دائم حذف خواهد شد. دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت را در این آموزش قرار دادیم

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

اگر دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی یا حذف دائمی اکانت اینستاگرام زمانی انجام می شود که دیگر قصد ندارید به هیچ عنوان وارد اکانت خود شوید و تمامی اطلاعات خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید پس تا انتها اموزش دیلیت اکانت دائم اینستاگرام با همراه باشید.

1- ابتدا باید وارد سایت شوید که برای اینکار بر روی دکمه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی کلیک کنید. یا از طریق لینک دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم میتوانید وارد سایت دیلیت اکانت اینستاگرام مورد نظر شوید. همچنین شما میتوانید دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی و یا دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل انجام دهید

2- بعد از کلیک بر روی دکمه حذف اکانت اینستاگرام که در باکس بالا قرار دادیم صفحه‌ ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌ شود. در این مرحله از فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام شما باید فیلدهای زیر را پر نمایید:

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام همانطور که می دانید و در بالا توضیح دادیم هر زمانی که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از اینستاگرام خواهید بود و اطلاعات شما طی مدت زمان مشخص حذف نمی شود برای دیلیت اکانت موقتی اینستاگرام باید مراحل آموزش دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید در صورت اکانت شما به هیچ عنوان بصورت کامل حذف نمی شود و تنها بصورت موقت دی اکتیور می شود.

1- برای غیر فعال کردن اینستاگرام و یا دیلیت اکانت اینستاگرام موقت ابتدا باید بر روی دکمه لينك دیلیت اکانت موقت اینستاگرام کلیک کرده تا به صفحه دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل هدایت شوید.

2- بعد از کلیک بر روی دکمه دیلیت اینستاگرام بصورت موقت باید با وارد کردن نام کاربری و پسورد با مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. بعد وارد شدن به اکانت خود صفحه مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود که 2 فیلد اصلی وجود دارد.

دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از راهکاری است که شما میتوانید اطلاعات خود را از روی سرور اینستاگرام حذف کنید. همچنین روش های مختلفی برای دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت وجود دارد که در این مقاله بصورت کامل پرداختیم .

آیا شما حذف اکانت اینستا بصورت موقت و دائم تا کنون انجام دادید ؟ شما میتوانید تجربه خود را در رابطه با دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائم و دی اکتیو اینستاگرام را طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

احلی که در قسمت قبلی ذکر شد استفاده کنید.

شما می‌توانید برای خرید و خواندن مقاله‌های بیشتر به و مراجعه کنید.

 

خروج از نسخه موبایل