دولت آلمان تمام اسپانیا را منطقه پرخطر کرونایی اعلام کرد

روزه |قبرس

با افزایش شدید موارد بیماری کرونا ویروس قلب در اسپانیا ، وزارت امور خارجه آلمان به شهروندان خود توصیه کرد که به این کشور سفر نکنند.

به گزارش بیگ نیوز ، اسپانیا به همراه مناطقی در داخل آلمان ، مانند جنوب و سواحل دریای شرقی و شمالی ، مقصد شماره یک گردشگران آلمانی نیز است.

اما این کشور دوباره به عنوان منطقه ای با ریسک بالا برای گردشگران آلمانی طبقه بندی می شود. تصمیم دولت آلمان درباره اسپانیا ، که شامل جزایر قناری و منطقه محبوب مایورکا است ، با توجه به روند ادامه دار شاخص بروز گرفته شد.

پیش از این مسافرانی که از آلمان وارد آلمان می شدند باید آزمایش تاج منفی انجام دهند.

براساس آژانس خبری آلمان ، شاخص شیوع در اسپانیا در حال حاضر 199 است. این بدان معناست که تعداد موارد جدید به ازای هر 100000 نفر در یک دوره هفت روزه به 200 مورد رسیده است.

اگر این شاخص از 200 فراتر رود ، اسپانیا سرنوشت قبرس ، دیگر مقصد محبوب گردشگران آلمانی را تهدید می کند. دولت آلمان همچنین قبرس را به عنوان منطقه ای با ریسک بالا طبقه بندی کرد.

کسانی که تعطیلات خود را در قبرس می گذرانند باید در صورت عدم واکسیناسیون یا عدم بهبودی یا بهبودی ، پنج تا ده روز پس از بازگشت به آلمان قرنطینه شوند.

علی رغم شیوع زیاد در اسپانیا ، محدودیت های تاج مانند شدت موارد همه گیر قبلی نیست. در بارسلونا ، که یکی از مراکز اصلی شیوع تاج است ، فقط شب زنده داری و آخر هفته فقط به کافه ها و رستوران ها محدود می شود.

به گزارش دویچه وله ، وزیر بهداشت اسپانیا گفت: “تعداد زیاد موارد جدید بیشتر مربوط به جوانانی است که هیچ نشانه ای از بیماری نشان ندادند یا بسیار خفیف بودند.”

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا