نماد سایت بیگ نیوز

دورهمی خانوادگی، ۱۷۴ نفر را در همدان به کرونا مبتلا کرد

دورهمی خانوادگی، ۱۷۴ نفر را در همدان به کرونا مبتلا کرد

به گزارش خبرگزاری آنلاین همدان؛ رشید حیدری مقدم در ستاد مرکزی تاج استان گفت: فردی که دارای تاج در همدان است ، تاکنون 48 نفر را به تاج آلوده کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد غیربومی با coronavirus مربوط به کردستان و کرمانشاه که در حال حاضر در این استانها پذیرفته نشده اند و به دلیل شرایط خاص در بیمارستان های همدان بستری هستند. بیمارستان های استان بودن.

حیدری با بیان اینکه اکنون در بیمارستان شهید بهشتی همدان و امام حسین ملایر (ع) به یک ژنراتور اکسیژن نیاز فوری داریم ، افزود: یکی از مهمترین مشکلات در علوم پزشکی ، انتقال اکسیژن به بیماران است. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: شاخص انتقال کروناویروس از زیر یک به 1.15 رسیده است که این یک نگرانی جدی برای علوم پزشکی است.

حیدری مقدم افزود: نتایج غربالگری آزمایشگاهی مربوط به مراکز سرپایی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأیید می کند که از 6 هزار و 714 آزمایش در مراکز سرپایی ، هزار و 956 مورد مثبت بوده است ، یعنی 23٪ از بیماران مراجعه کننده به مراکز سرپایی کرونا ویروس خود هستند. آزمون مثبت بود.

وی اظهار داشت: در مورد تعداد تست ها ، ما روزانه از 40 تا 50 مورد به 400 نمونه رسیده ایم و هم اکنون استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد و تا آنجا که مربوط به شهر است ، همدان ، ملایر ، بهار و. فامنین در حالت زرد ، نهااواندو تویسرکان نارنجی و کبودراهنگ. ” رازان و اسدآباد در مرز سفید واقع شده است.

48

خروج از نسخه موبایل