دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم اطلاع‌رسانی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم اطلاع‌رسانی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر چهارشنبه در قرارگاه استانی جهاد تبیین اظهار داشت: شهید رئیسی تمام موضوعات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را بطور جدی دنبال می‌کرد.

وی افزود: شهید جمهور به خصوص در موضوعاتی مانند جوانی جمعیت، دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید، عمل به دغدغه‌های مقام معظم رهبری را یک ضرورت می‌دانست.

فداکار سپس با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت مشارکت مردمی تاکید کرد: باید باورها، اعتقادات مردم، دستاوردهای انقلاب و خون شهدا را حفظ کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی، کارنامه بزرگی قابل ارائه‌ای دارد.

استاندار کرمان تاکید کرد: در کنار همه سختی‌ها و اتفاقات جنگ ارزی و جراحی اقتصادی که ایجاد شد، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی رخ داد.

فداکار ادامه داد: مردم علی‌رغم بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند، از این رو دستاوردهای دولت باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کرمان گفت: دولت، الگوی مدیریتی شهید رئیسی را با ویژگی‌هایی شروع کرد که مورد علاقه مردم بود.

وی ادامه داد: مهمترین آن ویژگی‌ها اخلاص در عمل و همگامی با مکتب شهید سلیمانی است و این اخلاص در عمل را در شخصیت هر دو شهید شاهد بودیم.

فداکار، پرکاری را یکی دیگر از امتیازات دولت سیزدهم دانست و افزود: پرکاری دولت عجیب بود و همواره نشاط و جدیت در فعالیت‌ها موج می‌زد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی همه تصمیمات خود را در جلسه‌ها به نفع مردم اعلام می‌کرد و مطیع ولایت‌فقیه بود.

استاندار کرمان در خصوص ظرفیت‌های دولت در حوزه اقتصادی نیز گفت: بانک جهانی میانگین رشد اقتصادی دهه ۹۰ را دهه از دست رفته اقتصاد ایران دانسته است.

وی تصریح کرد: اما در حال حاضر به رشد چهار درصدی رسیده‌ایم که این امر مدیون تکیه بر توان داخلی است.

فداکار بیان کرد: همچنین در دو سال اخیر بیش از ۱۴ درصد سرمایه‌گذاری مثبت در کشور انجام شده است.

استاندار کرمان یادآور شد: در عرصه بین‌المللی دولت نه تنها کوتاه نیامد، بلکه هجومی وارد عمل و موفق شد.

وی گفت: با مقاومت توانستیم فضای بسته را باز کنیم و با تولید داخل اقتصاد را بالا بردیم.

فداکار تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در سطح استان اجرایی شده و یا در دست اجرا است.

استاندار کرمان ادامه داد: احداث سه ورزشگاه استاندارد توسط مس و بیمارستان تخصصی و مجهز به همت گل‌گهر، افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی خطوط توسعه گل‌گهر، پروژه آب رفسنجان که آماده افتتاح است و چند پروژه دیگر که همه آنها اشتغال‌های مستقیم دارند.

یادآوری می‌شود: قرارگاه استانی جهاد تبیین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، معاونان و مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا