در کیش هتل رزرو کنیم و یا سوئیت؟ خطرات رزرو سوئیت در جزیره کیش

در کیش هتل رزرو کنیم یا سوئیت؟ خطرات رزرو سوئیت در کیش

انتخاب محل اقامت در جزیره کیش به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند به کیش سفر کنند تبدیل شده است چرا که انتخاب از بین هتل‌های بی‌شمار، سوئیت و آپارتمان‌های فراوانی که در جزیره به مسافران خدمات ارائه می‌دهند کار دشواری است.

شما برای هر یک از این موارد باید ابتدا شرایط و موقعیت خود را در نظر بگیرید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در کیش میزبان به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی در کنار شما هستیم تا در انتخاب هر یک از آن‌ها به شما کمک کنیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اجاره سوئیت در کیش دیوار |قیمت مسافرخانه در کیش

مقایسه اجاره هتل و سوئیت در جزیره کیش

مهم‌ترین چیزی که باید در انتخاب محل اقامت دقت کنید راحتی و آرامش شما در آن مکان است بی شک مکانی مناسب شما خواهد بود که در آن احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

شما می‌توانید هتل‌های کیش را از سایت‌های معتبری رزرو کرده و از خدمات بی شماری مانند نظافت اتاق استفاده کنید و هر زمان که مشکلی داشتید با یک تماس ساده آن را با مدیریت در میان گذاشته تا آن را سریع بر طرف کنند همچنین هر زمان که قهوه، چای و نوشیدنی خواستید می‌توانید سفارش داده تا برایتان آماده کنند.

هتل پنج ستاره داریوش کیش

در کنار همه این‌ها در هتل‌های کیش تنوع اتاق‌ها بالا بوده و شما بر اساس هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید می‌توانید امکانات دریافت کنید. معمولاً اتاق‌های رو به دریا و جزیره طرفداران بیشتری در بین اتاق‌های هتل دارد.

از جمله امکانات این اتاق‌ها به بوفه، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، یخچال، چای ساز، تلویزیون و میز و صندوق می‌توان اشاره کرد.

اما این را نیز باید در نظر داشته داشتید که در هتل‌های کیش شما باید یک سری قوانین را رعایت کرده و در ساعت‌های مشخص شده برای صرف وعده‌های غذایی در رستوران هتل آماده شوید چون در هتل امکانات آشپزی در اختیار شما داده نمی‌شود.

سوئیت به واحدهای اقامتی می‌گویند که کوچک بوده و حفاظی بین دیوارهای آن وجود ندارد و در آن امکاناتی مانند آشپزخانه، مبلمان و کمد نیز یافت می‌شود.

اگر می‌خواهید که در محل اقامت خود مستقل باشید و از نظم خاصی پیروی نکنید اقامت در سوئیت‌های کیش را به شما پیشنهاد می‌دهم. این سوئیت‌ها که به خانه‌های ویلایی مشهور هستند مانند هتل‌ها امکانات خاصی ارائه نمی‌دهند اما شما با اقامت در این سوئیت‌ها آزادی عمل داشته و هر کاری که تمایل داشته باشید می‌توانید انجام دهید.

این سوئیت‌ها مناسب تعداد افراد زیادی است که می‌خواهد در یک مکان اقامت داشته و دور‌همی و شب نشینی داشته باشند. از طرفی برای افرادی که امکانات محل اقامتشان برایشان مهم نبوده و می‌خواهند بیشتر به کیش گردی و گشت در جزیره بپردازند نیز گزینه خوبی است.

هزینه اقامت در این سوئیت‌ها بالا نیست در برخی از آن‌ها امکاناتی در سطح هتل‌های دو و سه ستاره ارائه می‌شود ولی شما نسبت به آن‌ هتل‌ها هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.

سوئیت‌ها دارای آشپزخانه بوده و امکان آشپزی به راحتی در آن‌ها فراهم شده شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید در آنجا آشپزی کنید با این کار در هزینه‌های خورد و خوراک شما صرفه جویی شده و دیگر نیاز به هزینه در رستوران‌های کیش ندارید.

آیا سوئیت‌ها گزینه مناسبی برای اقامت هستند؟

در بالا شما را با اقامت در هتل و سوئیت آشنا کردیم. درست است که اقامت در سوئیت هزینه کمتری برای شما به همراه دارد اما مشکلاتی نیز ممکن است با رزرو سوئیت برایتان پیش آید که اوقات شما را در سفر تلخ کرده و خاطره‌ای ناخوشایند برایتان به جا بگذارد.

اخیراً نمونه‌های زیادی از کلاه برداری توسط افرادی که این سوئیت‌ها را اجاره می‌دهند دیده شده است. به طوری که آن‌ها به طور آنلاین این سوئیت‌ها را اجاره داده و نصف مبلغ اجاره را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند اما هنگامی که مسافر به آدرس آنجا رفته خبری از سوئیت نبوده و شماره‌ای که با آن تماس گرفته‌اند نیس از دسترس خارج شده است.

یا ممکن است در هر یک از این سوئیت‌ها دوربین‌هایی جا سازی شود و به وسیله عکس و فیلم‌های گرفته شده از شما افراد شروع به باج گیری کنند.

امنیت این سوئیت‌ها به اندازه هتل‌ها نبوده و با توجه به اینکه مدت زیادی را شما می‌خواهید به تفریح و گشت و گذار در جزیره کنید باید از امنیت وسیله‌های خود مطمئن شوید.

پس این سوئیت‌ها علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز هستند و با توجه آن باید تصمیم بگیرید که آن‌ها را می‌خواهید انتخاب کنید یا نه.

درست است که هزینه هتل نسبت به سوئیت بالاتر است اما شما با رزرو آن خیالتان از بابت یک اقامت عالی در جزیره راحت خواهد شد. همچنین آژانس کیش میزبان برای اینکه شما بتوانید یک سفر با هزینه کم و کیفیت عالی داشته باشید تمام تلاش خود را کرده و با رزرو تور کیش و هتل مناسب‌ترین قیمت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما دیگر نیازی به اجاره سوئیت در کیش نخواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا