خرید اکانت قانونی پلی استیشن با تحویل فوری در ورم گیم

در بین تمامی کنسولهای بازی که در بازار وجود دارند، کنسول بازی پلی استیشن از جمله قدیمیترین و بهترین کنسولهای بازی شناخته میشود. در حال حاضر بازیهای مختلف و متنوعی برای کنسول پلی‌استیشن توسط استودیوهای بازی سازی مختلف طراحی و ایجاد شدهاند که هرکدام ویژگیهای مختص به خود را دارند و میتوانند تجربهای لذت بخش و هیجان انگیز را برای گیمر ها به ارمغان بیاورند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین بازیهای کنسول پلی استیشن آشنا کرده و نحوه دسترسی به این بازیها را به شما معرفی کنیم. به همین خاطر به شما پیشنهاد میکنیم که در ادامه این مطلب حتما با ما همراه باشید.

 

بهتری بازیهای کنسول پلی استیشن

کنسول بازی پلی استیشن از سال 1994 روانه بازار شد و توانست خیلی زود محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در حال حاضر آخرین نسخه از این کنسول به اسم پلی استیشن 5 شناخته میشود که میتواند تجربهای هیجان انگیز را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. تاکنون چند هزار عنوان بازی برای پلی استیشن معرفی شده است که در ادامه گلچینی از بهترین بازیهای این کنسول را به شما معرفی میکنیم.

 

بازی Red Dead 2

یکی از بهترین بازیهای سبک اکشن و ماجراجویی که هر گیمری باید حتی برای یک بار آن را تجربه کند، بازی Red Dead 2 است. این بازی جذاب برای کنسولهای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است و افراد میتوانند از طریق فروشگاههای معتبر که در سطح اینترنت وجود دارند، اکانت قانونی Red Dead 2 را تهیه کنند.

در خصوص داستان Red Dead 2 نیز باید گفت که این بازی از سال 1899 آغاز میشود و شما در نقش آرتور مرگان به عنوان یکی از اعضای باند خلاف کاری در غرب وحشی فعالیت میکنید. در این بازی مأموریتها و چالشهای زیادی پیش روی شما قرار میگیرند که با پشت سر گذاشتن هر کدام میتوانید در بازی اعتبار به دست آورده و سطح خود را ارتقا دهید. اگر به سری بازیهای اکشن و ماجراجویی علاقه مند هستید، حتما به شما پیشنهاد میکنیم که این بازی جذاب و دوست داشتنی را تجربه کنید.

 

بازی GTA V

محال است که گیمر باشید و تا به حال سری بازیهای معروف و دوست داشتنی gta را تجربه نکرده باشید! بازی جی تی ای وی یکی از بهترین نسخههای مجموعه بازیهای جی تی ای محسوب میشود که میتواند تجربهای هیجان انگیز و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

داستان این بازی نیز از این قرار است که در سال 2004 گروهی از سارقین که شامل مایکل تاونلی، برد، ترور میشوند، قصد سرقت از یک شرکت امنیتی را دارند. همه چیز طبق نقشه از پیش تعیین شده پیش میرود تا زمانی که ترور از سر اجبار یک مأمور امنیتی را به قتل میرساند! طولی نمیکشد که اطراف محیط پر از پلیس میشود و گروه تصمیم میگیرند که از مهلکه فرار کنند.

در هنگام فرار راننده گروه سارقین کشته میشود و اعضای باقی مانده سعی میکنند تا با پای پیاده از دست پلیس فرار کنند. داستان بازی جی تی ای وی میتواند شما را وارد دنیای جدید کرده و تجربهای متفاوت و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما میتوانید اکانت قانونی gta v را از وبسایتهای معتبری مانند سایت ورم گیم تهیه کرده و از این بازی دوست داشتنی و جذاب لذت ببرید.

 

بازی Mortal Kombat 11

اگر از علاقه مندان به بازیهای سبک مبارزه و فایتینگ باشید، حتما تا به حال اسم بازی Mortal Kombat 11 به گوشتان خورده است! بازی مورتال کامبت یک بازی در سبک مبارزه است که به شما اجازه میدهد با انتخاب شخصیت مورد نظر خود، یک مبارزه هیجان انگیز و چالش برانگیز را تجربه کنید!

در این بازی شخصیت‌های مختلف قرار گرفتهاند که هر کدام سبک جنگی و استراتژی خاص خود را دارند و این موضوع کاملا به شما بستگی دارد که کدام شخصیت را برای مبارزه و پیروزی انتخاب میکنید. در حال حاضر این بازی برای کنسولهای پلی استیشن 4 و 5 منتشر شده است و شما میتوانید در صورت تمایل از طریق فروشگاهها و سایتهای معتبر اقدام به خرید اکانت قانونی mortal 11 کرده و از این بازی دوست داشتنی و جذاب لذت ببرید.

 

خرید اکانت بازی به صورت قانونی چه مزایایی دارد؟

متأسفانه در برخی فروشگاهها و سایتهای نامعتبر اکانت بازی به صورت هکی و کرک شده قرار داده شده است که به افراد اجازه میدهد تا به صورت رایگان اکانت بازی را روی کنسول خود نصب کنید. در این بین شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه تفاوتی بین اکانتهای هکی با اکانتهای قانونی دارد؟

برای جواب به این سوال باید گفت که اکانتهای کرک شده پس از مدتی ممکن است توسط شرکت سازنده بازی شناسایی شده و بن شوند و مشکلات متعددی را برای کنسول بازی شما ایجاد کنند. همچنین باید اضافه کرد که در صورت تهیه اکانت بازی به صورت کرک شده، نمیتواند از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید!

 

مزایای خرید اکانت به صورت قانونی

همان طور که گفته شد، تهیه اکانت به صورت قانونی یکی از روشهای تهیه اکانت بازی محسوب میشود که به شما اجازه میدهد بدون دغدغه و مشکل خاصی از تجربه بازی مورد نظر خود لذت ببرید. از جمله اصلیترین مزایای خرید اکانت به صورت قانونی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

 

بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی

با تهیه اکانت به صورت قانونی از وبسایتهای معتبر میتوانید به صورت 24 ساعته در صورت بروز هر گونه مشکلی از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید.

 

دریافت آپدیتها و بستههای الحاقی

پس از مدتی ممکن است بستههای الحاقی و آپدیتهایی برای بازی مورد نظر شما توسط شرکت سازنده معرفی و منتشر شود که در صورت داشتن اکانت قانونی بازی میتوانید به این آپدیتها و بستههای الحاقی در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته و آنها را روی کنسول خود نصب کنید.

 

امنیت بالا

همچنین باید اضافه کرد که اکانتهای قانونی امنیت بیشتری نسبت به اکانتهای هکی و کرک شده دارند و به شما اجازه میدهند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید با به راحتی با برقراری ارتباط با پشتیبانی، مشکلات پیش آمده را برطرف کنید.

 

خرید اکانت قانونی بازی از سایت ورم گیم

 هم اکنون سایتها و فروشگاههای زیادی وجود دارند که به شما اجازه میدهند تا اکانت بازی مورد نظر خود را به صورت قانونی تهیه کنید. سایت ورم گیم از جمله بهترین و معتبرترین مراجع فروش اکانت قانونی بازی محسوب میشود. از جمله مهمترین مزایای خرید اکانت قانونی بازی از سایت ورم گیم میتوان به تحویل فوری، قیمت مناسبتر، خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و… اشاره کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا