خراسان شمالی آمادگی فعال کردن بازارچه های مرزی را دارد

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی این استان برای فعال سازی بازارچه های مرزی گفت: درخواست ما از دستگاه دیپلماسی این است که با فعال سازی این بازارچه ها به رونق اقتصادی منطقه و مرزنشینان دو کشور کمک کنند.

به گزارش بیگ نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان موفق شدیم به استان خراسان شمالی سفر کنیم که بیش از 3 هزار شهید تقدیم کرده است. نظام اسلامی.» و از نزدیک با مرزنشینان، مسئولان و مردم عزیز دیدار کند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله خراسان شمالی یکی از امن ترین و آرام ترین استان های کشور است، افزود: اعتقادات دینی و منویات مردم شریف استان و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی باعث شده تا شاهد باشیم. امروز امنیت بسیار خوبی در این استان وجود دارد.”

جانشین فرمانده کل کشور با تاکید بر اینکه شاهد انسجام و وحدت بسیار خوبی در بین مسئولان و همکاری خوب با پلیس در این استان بودیم، تصریح کرد: در استان خراسان شمالی مرزهای بسیار خوب و آرامی داریم و درخواست ما این است که دستگاه دیپلماسی این است که با فعال کردن بازارچه های مرزی به رونق اقتصادی مرزنشینان دو کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه مرزنشینان ارتباط تاریخی و فرهنگی بسیار خوبی با یکدیگر دارند، گفت: همکاری همه جانبه خود را در بحث اقدامات انتظامی در موضوع فعال سازی بازارچه های مرزی اعلام می کنیم.

سردار رضایی با بیان اینکه یکی از آفت های اقتصادی بحث قاچاق است، افزود: سال گذشته اقدامات بسیار مطلوبی در زمینه مبارزه با قاچاق انجام شد و در سال جدید نیز این اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته باندهای زیادی در حوزه کالای قاچاق متلاشی و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و امسال نیز رسیدگی به کالای قاچاق در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی کشور همچنین به موضوع اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: آرامش در جامعه مورد انتظار مردم عزیز است و با هنجارشکنان و برهم زنندگان عمدی به شدت برخورد می شود و با کسانی که آرامش را به هم می زنند، برخورد شدید می شود. شکستن هنجارها در ملاء عام برابر است.» قانون با آنها رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا