حواله دلار به تورنتو از طریق صرافی

به دلیل روابط بین الملل، نیاز به ارسال حواله به خارج از کشور در اقصی نقاط دنیا دو برابر شده است و مردم ایران نیز از این شرایط مستثنی نیستند. ارسال وجه و حواله دلار به کانادا یکی از پرتقاضاترین حواله های مشتریان اکسچنج پلاس است، به همین دلیل در این مقاله مشتریان عزیز را تا حد امکان راهنمایی خواهیم کرد، اما با توجه به شرایط فعلی نوسانات پولی، کاربران باید با ما تماس بگیرند. کارشناسان برای کسب اطلاعات دقیق تر، از طریق تیکت یا تماس تلفنی برای راهنمایی در تماس باشید.

دلار |صرافی

شرایط انتقال پول به کانادا

بسته به روش ارسال وجه و حواله دلار به کانادا باید شرایط متفاوتی داشته باشید که در تماس با کارشناسان ما کاملا متوجه آن خواهید شد. صرافی پلاس حواله های شما را به روش های مختلف به کانادا ارسال می کند، انتخاب روش ارسال بسته به شرایط ارسال حواله و گیرنده متفاوت است.

اگر بخواهیم شرایط ارسال حواله به کانادا را خلاصه کنیم باید بگوییم که برای ارسال حواله به کانادا ابتدا باید نوع حساب و مبلغ آن را مشخص کنید.حساب ها شامل حساب های شخصی، حساب های شرکتی و حساب های مربوط به دانشگاه ها و موسسات می باشد. بسته به نوع حساب و بانک پذیرنده، شرایط و مدارک مورد نیاز در پلاس اکسچنج متفاوت خواهد بود.

برای ثبت سفارش ارسال حواله دلار به کانادا، در صورت نداشتن حساب کاربری در سایت اکسچنج پلاس، ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و پس از احراز هویت، برای امنیت بیشتر، سفارش را ثبت کرده و سوالات خود را بپرسید. از طریق بلیط send plus به کارشناسان مبادله ای

خدمات Exchange Plus برای ارسال پول به کانادا

صرافی پلاس با سال ها تجربه در زمینه ارسال ارز به سراسر دنیا یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال حواله شما می باشد زیرا به دلیل عدم ثبات ارز ارسال حواله به خارج از کشور بسیار سخت است. کارشناسان ما با داشتن حساب های بین المللی و تجربه کافی در این زمینه، حواله های شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین نرخ انجام می دهند.

خدمات ارسال دلار به کانادا

ارسال حواله به کانادا از طریق حواله داخلی، حواله وسترن یونیون و تحویل دستی در شهرهای مختلف در پلاس اکسچنج انجام می شود.

ارسال حواله بانکی دلاری به کانادا

برای ارسال حواله بانکی به کانادا، باید مشخصات خود و دریافت کننده و همچنین مبلغ حواله را در اختیار کارشناسان اکسچنج پلاس قرار دهید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند که آیا امکان ارسال آن وجود دارد یا خیر. انتقال به کانادا بانکی که قصد دارید پول را به آن بفرستید یا نه.همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای ارسال پول به کانادا باید از طریق تماس با دفتر تهران قبض ارسال کنید و با کارشناسان ما صحبت کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند زیرا با وجود بی ثباتی بازار ارز و شرایط تحریم، شرایط در معرض تغییر است.

ارسال حواله توسط Western Union
“Western Union” یکی از سیستم های مالی آنلاین است که یکی از بهترین سرعت ها را در معاملات بین المللی ارائه می دهد. برای ارسال حواله از طریق Western Union فقط به مشخصات گیرنده، مبلغ حواله، نام و نام خانوادگی پاسپورت گیرنده نیز نیاز دارید. کشور مقصد صحیح گیرنده و نوع ارز را مشخص کنید. این نوع حواله در کمتر از چند ساعت واریز می شود.

ارسال حواله دستی در شهرهای مختلف کانادا
صرافی پلاس با سال ها تجربه در زمینه حواله، حواله دستی را برای کاربران خود انجام داده است، یعنی حواله های دلار کانادا را به صورت دستی به گیرندگان شهرهای مختلف این شهر تحویل می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش با کارشناسان ما در صرافی پلاس دات تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد ارسال پول و انتقال دلار به کانادا
هزینه انتقال دلار به کانادا چقدر است؟

هزینه ارسال حواله به کانادا بسته به روش پرداخت و مبلغ انتقال متفاوت خواهد بود.اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ارسال حواله دلار کانادا؟

مدارک و اطلاعات مورد نیاز نیز در هر یک از روش های فوق با یکدیگر متفاوت است.

نام بانک

آدرس بانک

شماره حساب

شماره حمل و نقل

INS NUMBER

کد سوئیفت

مزایای استفاده از حواله وسترن یونیون

با این روش می توانید در یک روز حدود هشت هزار دلار انتقال دهید.
بسیاری از کاربران به امنیت، سرعت بالا و استفاده نامحدود آن علاقه مند هستند. این سیستم سریعتر از نقل و انتقالات بانکی است و در چند دقیقه قابل انجام است.
وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که در زمینه انتقال پول الکترونیکی یا قیمت دلار کانادا در تورنتو ، حواله، حواله، پرداخت قبض، ردیابی حواله، تخمین قیمت، انتقال پول پستی، پرداخت های تجاری و … در سراسر جهان از جمله کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می دهد.
وسترن یونیون قیمت دلار کانادا در تورنتو را همیشه عوامل انتقال را به دقت بررسی می کند. اما به دلیل احتمال تقلب در پرداخت های آنلاین، این شرکت همواره به کاربران توصیه می کند که به افرادی که نمی شناسند، پول انتقال ندهند.
امکان ارسال ارزهایی مانند قیمت دلار کانادا در تورنتو به همه کشورها وجود ندارد. در بیشتر موارد، ارز محلی رایج پذیرفته می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای شخصی در بریتانیا پول ارسال کنید، باید مشخص کنید که گیرنده در بریتانیا چقدر پوند می تواند برداشت کند.
Western Union هنگام ارسال حواله از تعرفه های خود استفاده می کند.به عنوان مثال، در کشورهایی که از یورو استفاده می کنند، هنگام دریافت پول نمی توانید از دلار استفاده کنید. وقتی می خواهید 500 دلار به آلمان بفرستید این مبلغ در سیستم به یورو تبدیل شده و برای گیرنده ارسال می شود.
این سیستم نباید برای خرید آنلاین استفاده شود.

به چه حساب هایی می توان نقل و انتقالات را انجام داد؟

اکانت ها شامل حساب های شخصی، حساب های شرکتی و حساب های مربوط به دانشگاه ها و موسسات در کانادا می باشند.

ارسال حواله دلاری به کانادا چقدر طول می کشد؟
مدت زمان ارسال حواله به کانادا بین 3 تا 5 روز کاری متغیر است که بسته به روش ارسال وجه و مبلغ مورد نظر تعیین خواهد شد.

برای ارسال حواله به کانادا چه اطلاعاتی لازم است؟
برای ارسال حواله بانکی به حساب های کانادایی، کارشناسان ما به مشخصات حساب گیرنده مانند نام صاحب حساب، نام ذینفع و آدرس صاحب حساب نیاز دارند.

حواله ها به کدام بانک ها در کانادا ارسال می شود؟
بانک تجارت سلطنتی کانادا (CIBC)، بانک SCOTIA، بانک رویال (RBC)، بانکداری آنلاین مونترال (BMO)، بانک TD.

دکمه بازگشت به بالا