حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” تفصر مقاله ” حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند که وبگاه‌های بندرهای حیفا و یافا به دنبال حمله سایبری از کار افتاده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» که اخیرا چند وبگاه امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هک کردند، مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفته‌اند.

این گروه هکری پیش از این موفق شده بود وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

هکرهای انانیموس سودان همچنین اخیرا موفق شده بودند شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کنند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. با این حال، رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اختلال به دلیل نقص فنی در نیروگاه تولید برق حیفا رخ داده است.

 

تولید |حمله سایبری

 

تولید |حمله سایبری

 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی – سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز

منبع : حمله سایبری موفق به وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در فلسطین اشغالی

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا