حضور «سرگئی شویگو» در خط مقدم نبرد با اوکراین

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” حضور «سرگئی شویگو» در خط مقدم نبرد با اوکراین ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز (جمعه) از بازدید سرزده «سرگئی شویگو» وزیر دفاع این کشور از خط مقدم جنگ با اوکراین خبر داد.

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، شویگو با حضور در مقر گروه نظامی موسوم به «سِنتر» در خط مقدم، در جریان وضعیت نیروهای روس و پیشرفت عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس قرار گرفت.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» یک فرمانده گروه سنتر در این بازدید به وزیر دفاع روسیه گزارش داد و شویگو نیز از نظامیان روس به‌خاطر اجرای عملیات موفقیت‌آمیز در نزدیکی لیمان تشکر کرد.

نیروهای روس مستقر در منطقه همچنین یک خودروی جنگی ساخت سوئد از مدل «سی‌وی‌-۹۰» را به وزیر دفاع روسیه نشان دادند که توسط نظامیان اوکراینی حین عقب‌نشینی پس از اصابت گلوله ضد تانک رها شده بود.

حضور شویگو در منطقه جنگی، چند روز پس از بازدید ژنرال «والری گراسیموف» رئیس ستاد کل  و فرمانده کل تلاش های جنگی روسیه در اوکراین از خط مقدم انجام شد.

بازدید وزیر دفاع روسیه از خط مقدم جنگ با اوکراین در حالی انجام شده که بامداد امروز نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از دو شناور بدون سرنشین تلاش کردند به پایگاه دریایی «نووروسیسک» حمله کنند که توسط کشتی‌های روسی منهدم شدند.  (جزئیات بیشتر)

همزمان بامداد امروز همچنین وزارت خارجه آمریکا خبر داد که مذاکرات بین واشنگتن و کی‌یف درباره تعهدات امنیتی طولانی‌مدت این کشور به اوکراین، در بحبوحه جنگ با روسیه، آغاز شده است.

 

جنگ |روسیه

 

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا