حسین زهی: استفاده از دو ماسک و کاهش ترددهای غیرضروری راه کنترل کروناست

ماسک

یکی از اعضای کمیسیون مدنی مجلس مشورتی اسلامی تأکید کرد: تنها گزینه برای کنترل موج چهارم تاج استفاده صحیح از ماسک و در نظر گرفتن فاصله دقیق اجتماعی است.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با بیگ نیوز ، با تأکید بر لزوم پیروی از پروتکل های صحیح و صحیح مردم ، اظهار داشت: “همانطور که کشور دچار موج چهارم تاجگذاری می شود و امروزه بیشتر استان های کشور موج گسترده ای از این بیماری “طبق آمار روزانه ، تعداد بیماران و مرگ و میر در این موج بسیار بیشتر شده است. نیاز به پیروی از دستورالعمل های صحیح و دقیق پزشکی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: از آنجا که مقدار واکسن وارد شده بسیار ناچیز است و فقط پاسخگوی کادر پزشکی و ثانیاً افراد مسن است ، واکسیناسیون عمومی به زودی انجام نخواهد شد. تنها گزینه برای کنترل بیماری استفاده صحیح از ماسک و انطباق آن است. “فاصله اجتماعی.

نماینده ساکنان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی ، کنترل این موج ساده نخواهد بود و تعداد تلفات روز به روز بیشتر می شود. انتظار می رود مردم برای محافظت از سلامتی خود و خانواده خود از ماسک به روش صحیح استفاده کنند و به خصوص در این روزها از اجتماعات و اجتماعات خودداری کنند.

حسین زهی در ادامه تأکید کرد: طبق دستورالعمل های بهداشتی ، تردد غیرضروری باید به حداقل ممکن برسد و افراد حتی الامکان از دو ماسک استفاده کنند. همکاری مردم در رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی م componentلفه مهمی است که می تواند کشور را با حداقل ضرر از این موج خارج کند.

وی در پایان افزود: از طرف دیگر ، ایجاد بستری برای پایبندی دقیق به پروتكل ها ضروری است. به عنوان مثال ، در دفاتر کار غیرضروری ، باید از حداکثر ظرفیت مخابراتی برای کاهش بار مسافر در سیستم حمل و نقل در ساعات مشخصی از روز استفاده شود. روش دیگر برای کنترل این بیماری ، به حداقل رساندن تماس با دیگران است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا