حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سه آتش نشان در آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی مجروح شدند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با بیگ نیوز اظهار داشت: ساعت 5:56 عصر امروز آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در محله گلدسته بیش از خط راه آهن در سیستم 25 ام آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که وی بلافاصله مطلع شد سه ایستگاه آتش نشانی کاملاً مجهز به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: صحنه این حادثه یک گاراژ با مساحت بیش از 4000 متر بود که در آن چندین نشت با کاربری های مختلف وجود داشت. یکی از این نشت ها که حدود 40 فوت زیر زمین بود نیز آتش گرفت. این سایت برای تولید پلاستیک استفاده می شد و همچنین حاوی تعدادی دستگاه منفجره و بشکه بود.

ملکی افزود: اطلاعات نشان داد که آتش سوزی از زیرزمین شروع شده است ، بنابراین هم زیرزمین و هم قسمت اصلی سوله در حال سوختن است.

ملکی گفت: آتش نشانان از هر دو طرف عملیات را آغاز و به داخل نفوذ کردند که ناگهان بخشی از سقف زیرزمین را تخریب کردند که باعث از بین رفتن بخشی از دیواره های جانبی شد و سه آتش نشان که مشغول فعالیت بودند. آنها زخمی شدند.

وی ادامه داد: این افراد از ناحیه پا ، شانه و کمر آسیب دیدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی اظهار داشت: با ادامه عملیات آتش سوزی خاموش شد و از سرایت آتش به سرریزهای دیگر جلوگیری شد. سربازان در حال کشف و ایمن سازی سایت هستند.

وی با اشاره به حوادثی که در آن آتش نشانان مجروح یا به شهادت رسیدند ، اظهار داشت: این نشان دهنده کار سخت و طاقت فرسای آتش نشانان است که همیشه با خطرات همراه بوده است ، آتش نشانان برای نجات جان و مال خود همیشه جان خود را فدا می کنند. و طبق عهد و پیمانی که با هموطنان خود دارند ، آنها وظایف خود را انجام می دهند ، اما این یک تعامل دو طرفه است و من از شهروندان می خواهم که اقدامات لازم را برای تأمین محل کار و زندگی خود انجام دهند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا