جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” تفصر مقاله ” جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن باشکوهی امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه، با حضور مقامات دولت افغانستان، شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و نمایندگان شماری از کشورها در محل هتل اینترکانتینانتال کابل برگزار گردید.

در این جشن که به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار شده بود، برخی از مدعوین از جمله «شیر محمد عباس استانکزی» از مقامات ارشد دولت طالبان و «محمد اکبری»، معاون شورای علمای شیعه افغانستان به ایراد سخن پرداخته و با تبریک 22 بهمن به دولت و ملت ایران، درباره ابعاد انقلاب اسلامی و اهمیت حرکت انقلابی مردم ایران، سخنان خود را بیان نمودند.

در این مراسم همچنین شماری از نمایندگان دیگر کشورهای خارجی مقیم کابل، شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی افغانستان و رایزنان فرهنگی کشورهای همسایه افغانستان نیز حضور داشتند.

این مراسم که در هتل معروف و دولتی کابل، «هتل اینتر کانتینانتال» برگزار شده بود، مورد استقبال گرم مدعوین و علاقمندان به انقلاب اسلامی قرار گرفت.

اجرای گروه سرود نوجوانان افغانستانی بخش دیگری از مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که مورد توجه و تشویق حاضران واقع شد.

انقلاب اسلامی ایران |ایران

انقلاب اسلامی ایران |ایران

انقلاب اسلامی ایران |ایران

انقلاب اسلامی ایران |ایران

 

انتهای پیام/ ر




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد – خبرگذاری بیگ نیوز

منبع : جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل برگزار شد

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا