جشنواره فرهنگی و ورزشی روز دختر به صورت منطقه‌ای در خلخال برگزار می‌شود

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” جشنواره فرهنگی و ورزشی روز دختر به صورت منطقه‌ای در خلخال برگزار می‌شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان اردبیل |استان گیلان

بیگ نیوز/اردبیل رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی روز دختر به صورت منطقه ای در خلخال خبر داد.

علی تقی‌زاده ۲۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران در خصوص جشنواره فرهنگی ورزشی روز دختر گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (ص) و روز دختر و همچنین در راستای گرامیداشت گنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل و گرامیداشت روز ملی جوانی جمعیت، نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی و بازی های بومی و محلی ویژه روز دختر روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد. 

رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان افزود: این جشنواره به همت اداره ورزش و جوانان خلخال و با همکاری هیئت روستایی و بازیهای بومی و محلی استان اردبیل و همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزاری جشنواره های شهرستان با حضور گروه های هنری و ورزشی و مهمانانی از سطح شهرستانهای رضوانشهر، تالش ،ماسال ،فومن از استان گیلان و همچنین شهرهای اردبیل، پارس آباد، نمین و خلخال از استان اردبیل در محل سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی پوریای ولی شهر خلخال برگزار می شود.

تقی زاده، اجرای موسیقی محلی، برنامه های شاد و متنوع ،اجرای نمایش های معرفی سنت های مناطق از جمله اجرای جشن سنتی عروس بران توسط گروه های هنری ، اجرای بازی های بومی محلی و برگزاری برنامه های شاد را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی برای این جشنواره فرهنگی ورزشی خلخال اعلام کرد.

وی هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها را فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای جوانان در آستانه ازدواج و همچنین ایجاد نشاط و سرگرمی بین مردم و همراه با زمینه سازی برای معرفی ظرفیتهای بومی و محلی مناطق مختلف کشور ومنطقه خلخال، حفظ و احیای سنت های ریشه‌دار مردم و همچنین ایجاد تحرک و نشاط در بین گروه های مختلف مردم در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا