جانشین فراجا: حضور مردم در انتخابات در تداوم رای «آری» سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی است

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” جانشین فراجا: حضور مردم در انتخابات در تداوم رای «آری» سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

جانشین فرمانده فراجا گفت: حضور مردم در انتخابات تداوم آری ملت به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ است.

به گزارش بیگ نیوز، سردار قاسم رضایی در حاشیه حضور در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مسجد مالک اشتر فراجا گفت: در ابتدا باید به روح شهدایی که ناظر به این جشن بزرگ تداوم ریشه‌های انقلاب هستند درود  بفرستم. کسانی‌که عمری را سپری کردند و در این مدت پس از انقلاب در سال ۱۳۵۸ پای صندوق های رای برای رای به جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده‌اند به یاد دارند که امروز همان روحیه در مردم شور و نشاط دیده می‌شود و استنباط من از حضور مردم همان شور و حال است .

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور ما تداوم آری ملت ایران به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ است، افزود: ملت بزرگ ایران همواره با این دیدگاه به این موضوع نگاه می‌کنند و همچون روزها و لحظاتی که برای آن ها یاد آور خوشی هاست همچون لحظه تحویل سال و زمان افطار و عید فطر و … انتظار فرا رسیدن زمان شرکت در انتخابات را می‌کشند.

وی افزود: در تصاویر دریافتی از سراسر کشور و نیز کارکنان انتظامی همواره با چهره‌های خندان مواجه شدیم  و همگان با شور و حال و شادابی و با دیدگاه عید و تکلیف مداری پای صندوق های رای حاضر شدند و دشمنان را عصبانی کرده است.

رضایی به آگاهی و بصیرت و آبیاری شجره طیبه انقلاب با حضور در پای صندوق های رای اشاره و خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی کشور نیز در کنار مردم به سبب مردمی بودن و انقلابی بودن و در کنار مردم وظیفه تامین امنیت را برعهده دارد و از سوی دیگر به دنبال انتخاب افراد اصلح برای رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

وی در پایان به حضور حداکثری کارکنان انتظامی در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامی و سربازان یگان‌های مختلف انتظامی با دادن رای به دنبال مجلس انقلابی‌تر هستند که امنیت و رفاه را برای آنان تامین کند.

انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا