تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

تولیدکنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین ، در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در یک واحد تولیدی برگزار شد ، گفت: حمایت و رفع موانع تولید اولویت اصلی همه برنامه های استان است. “

وی اظهار داشت: در شرایطی که مسائل اقتصادی به مهمترین مسئله مردم تبدیل شده است ، تلاش ما مدیریت وضعیت ، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در جامعه است تا بتوانیم برخی از این فشارهای اقتصادی را کاهش دهیم.

جمالی پور افزود: متأسفانه موانع زیادی در پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری برای بازیگران نقش اقتصادی وجود دارد که باید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گام های جدی برداریم.

نماینده عالی دولت استان قزوین تأکید کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطابق قانون تشکیل شده و تصویب آن مطابق قانون جنبه اجرایی دارد. .

وی با بیان اینکه بانک ها باید با توجه به سیاست های کلان احیای واحدهای تولیدی و ارتقا تولید را انجام دهند ، گفت: بانک ها باید به مدیران استانی کمک کنند تا مصوبات جلسات تسهیل را در اسرع وقت اعمال کنند

جمالی پور خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما خدمت به تولیدکنندگان است و مقام معظم رهبری سالها شعارهای سال را از مباحث اقتصادی انتخاب می کنند و رویکرد اصلی دولت افزایش تولید و حمایت از تولید داخلی است که این نشان دهنده اهمیت آن است. از تولید. ‘

وی یادآور شد: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی قابل حل در استان در ستاد استانی تصمیم گیری و حل می شود و مشکلات واحدهای قابل حل در استان به وزارتخانه های مربوطه ارسال می شود.

جمالی پور با اشاره به افزایش بودجه استان در سال 1400 اظهار داشت: امسال 618 میلیارد تومان به بودجه استان افزوده شده است که این مبلغ برای منطقه و استان بسیار مهم است زیرا از ابتدای تأسیس تاکنون بی نظیر بوده است. “

استاندار قزوین افزود: همدلی و همکاری خوبی بین دولت و نمایندگان مجلس در استان قزوین وجود دارد که باعث موفقیت استان شده و ما توانستیم اعتبارات خوبی برای استان جذب کنیم.

در این جلسه ، مشکلات شش واحد صنعتی و تولیدی در قالب یک کارگروه برای تسهیل موانع تولید در استان در محل شرکت ، رفع و بررسی و تصمیمات مناسب اتخاذ شد.

48

دکمه بازگشت به بالا