توزیع 400بسته یلدایی توسط خانه‌های هلال در قزوین

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز قزوین؛ حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این خصوص گفت: در آستانه شب یلدا و در راستای اجرای طرح “یلدانه 1400” و با هدف همدلی و مهربانی در جهت توزیع به جامعه در طولانی ترین شب سال 400 بسته یلدا داوطلبان خانه هلال مسجد شهید دستغیب بین تعدادی از نیازمندان قزوین توزیع می شوند.

وی افزود: هزینه تهیه این بسته های یلدا توسط مسئولان خانه هلال یا مسجد شهید دستغیب، خیرین و داوطلبان این هلال خانه برای کمک به ایتام و نیازمندان پرداخت شده و ارزش این سبدهای یلدا 900 میلیون ریال است. جامعه را بیش از هر زمان دیگری برای افراد محروم ارتقا دهید.

آصفی با اشاره به دیگر محورهای اجرای طرح «یلدانه 1400» در استان، افزود: داوطلبان هلال احمر در اجرای این طرح با شعار یلدا برای همه، همدلی و مهربانی را گسترش داده و بیشترین وقت را سپری می کنند. شب سال با کسانی که تنها و دور از خانواده یلدا هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس در طرح یلدانه داوطلبان هلال احمر در مراکز سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گلخانه ها، بیمارستان ها و پایگاه های امداد و نجات، پایگاه های اورژانس، ایستگاه های آتش نشانی و خانواده های شهدای سلامت حضور دارند. آنها در کنار عزیزان خود زندگی خواهند کرد و تمامی هموطنان علاقه مند به همراهی با داوطلبان هلال احمر استان می توانند در این جشن حضور داشته باشند.

آصفی با اشاره به استفاده از ظرفیت خانه های هلال برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی گفت: از ظرفیت خانه های هلال و نیروهای داوطلب برای جمع آوری و توزیع کمک های مردمی در مناسبت های مختلف و همچنین در یلدانه استفاده کرده ایم. پروژه.” برای اطمینان از توزیع مناسب اقلام تهیه شده بین نیازمندان در سراسر استان.

48

دکمه بازگشت به بالا