توزیع عادلانه خدمات و امکانات زمینه‌ساز توسعه فعالیت جهاددانشگاهی در شهرستان‌هاست

بیگ نیوز / مرکزی نماینده ساکنان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات زمینه توسعه فعالیت های جهادی در شهرهایی مانند ساوه و زرندیه را هموار می کند.

حجت الاسلام محمد سبزی ، امروز چهارشنبه 13 آبان ماه در جلسه ای با معاون هماهنگ کننده و امور مجمع جهاد دانشگاهی در دفتر نماینده مجمع ساوه برگزار شد موقعیت های خاص شهر ساوه و مزایای زیاد ناشی از نزدیکی به پایتخت. نهاد انقلابی و خلاق می تواند با استفاده از قابلیت های جمعیتی ، مزایای صنعتی و کشاورزی این منطقه به عنوان قطب صنعت و كشاورزی در استان و كشور موفق و م inثر در انجام مأموریت ها و مأموریت های خود باشد.

وی با تأکید بر توزیع متعادل و عادلانه اعتبارات و تسهیلات گفت: فعالیت جهاددانشگاهی در ساوه با ساختمانی اجاره ای در این شهر گران نیست و لازم است اعتبارات و حمایت از مسئولان دریافت شود یک دفتر اداری مستقل برای داشتن این موسسه با فراهم آوردن زیرساخت های لازم این کار را تسریع کنید.

نماینده مردم در مجلس عوام افزود: “اگر می خواهیم اهداف توسعه ای را برای آینده جهاد دانشگاهی تدوین و اجرا كنیم ، باید چشم انداز در قالب برنامه عملیاتی پیشنهادی تدوین و تدوین شود. امیدواریم كه برنامه های پیشنهادی ظرف 20 روز آینده آماده خواهد شد. ” استاندار مرکزی باید مورد بحث قرار گیرد و در نهایت به تصمیم گیری و تصمیم گیری منجر شود تا توسعه فعالیت های جهادی در ساوه پایان یابد.

وی 10 سال پیش با اشاره به واگذاری زمین برای احداث ساختمان اداری جهاد دانشگاهی و فضای فیزیکی در ساوه ، اظهار داشت: “وظیفه ساخت ساختمان جهاد دانشگاهی یکی از موارد زیر است: مهمترین جنبه های برنامه پیشنهادی. شهرستان ساوه توسعه یافت.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به کاهش اعتبارات شهرستان ساوه به دلیل اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه ، گفت: ساوه در حال حاضر بیش از 900 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده سالانه و با اجرا دارد. قانون برنامه ششم توسعه. این بی انصافی است که شهری مانند ساوه درآمد کسب می کند ، مشخص نیست که چه مقدار از این درآمد سالانه در این شهر هزینه می شود.

وی افزود: ما در حال حاضر می خواهیم طرحی را در مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم كه با اصلاح این قانون برای شهرهایی مانند ساوه میزان اعتبار را افزایش دهیم كه بخشی از نیازهای مالی م institutionsسساتی مانند جهاددانشگاهی را از طریق مقدار اعتبار را افزایش دهید. ” .د

وی افزود: ساوه و زرندیه جمعیت پرجمعیت پایتخت را دریافت می کنند و دارای مشکلات خاصی هستند و به ویژه این منطقه باید با افزایش تخصیص اعتبار برای بهبود وضعیت این منطقه با توجه به مزایای بالقوه آن مورد بررسی قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه همچنین گفت: توزیع خدمات و امکانات جهاددانشگاهی در شهرستان ساوه عادلانه نبود و ساوه از نظر زیرساخت با جمعیت پشت سر گذاشت.

علی میرزایی افزود: ما باید به فضای فیزیکی ساخت جهاددانشگاهی و فعالیت این مرکز برای برون رفت از حالت اجیر کمک کنیم و امیدواریم در جلسه ای با رئیس جهاددانشگاهی تصمیم بگیریم برای تعیین تکلیف زمین برای ایجاد یک فضای فیزیکی مناسب. “

وی با اشاره به فعالیت 17 مجتمع دانشگاهی غیرانتفاعی در ساوه گفت: جهاد دانشگاهی ساوه ظرفیت بالایی دارد اما به دلیل کمبود زیرساخت ها به ویژه ساختمانهای اجاره ای نمی تواند با حداکثر ظرفیت کار کند تا برای انجام مأموریت های این نهاد انقلابی.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا