تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” تمدید ثبت اطلاعات برای تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت اطلاعات تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش بیگ نیوز، بهنام نیک نژاد با بیان اینکه ثبت اطلاعات تعیین شهریه مدارس غیردولتی تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ تمدید شد گفت: با توجه به درخواست مؤسسان مدارس غیردولتی در بعضی از استان‌ها و به منظور رعایت حقوق آن‌ها، مهلت ثبت اطلاعات شهریه توسط مؤسسان تا ۱۵ خردادماه تمدید شد، لذا مؤسسانی که به دلایل مختلف از ثبت اطلاعات جامانده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات قبل از پایان زمان مذکور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ وی با تاکید بر اینکه پس از تاریخ مذکور، درخواست‌های اشتباه در سامانه مشارکت‌های سازمان قابل ویرایش نیست، تصریح کرد: مؤسسان مدارس غیردولتی در کنترل دقیق اطلاعات ثبت شده دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل