تعداد بیماران کرونایی خوزستان یک سوم کاهش یافت

اخبار آفتاب:

دکتر. فرهاد ابوالنژادیان روز یکشنبه در جلسه ای از بخش مدیریت کرونا خوزستان در اداره کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: این کاهش تعداد بیمارستان ها و جان باختگان ناشی از کرونا به دلیل همکاری خوب مردم و تلاش های مقامات وی ادامه داد: تا 52 درصد از بیماری های قلبی قابل پیشگیری است.

وی با بیان اینکه بیمارستان های طالقانی و شهید منفرد نیاکی در اهواز از بیماری انسداد قلب و عروق قلب خالی شده اند ، افزود: بیمارستان های سینا و امیرالمومنین (ع) اهواز از امروز تاکنون هیچ بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس ندارند. در بیمارستانهای دیگر این وضعیت تقریباً یکسان است. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جمدی شاپور اهواز با اشاره به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مبنی بر از سرگیری مجدد بازگشایی سینماها در خوزستان ، گفت: حدود 5 ماه از تعطیل شدن گذشته است فعالیت سینماها با یک چهارم تا یک پنجم ظرفیت به ازای هر شانس ، مطابق پروتکل های بهداشتی اتفاق خاصی ندارد.

وی عنوان کرد: تئاترهای خوزستان با دریافت مجوز از نماینده بهداشت شهرستان می توانند فعالیت های خود را شروع کنند.

ابوالنژادیان اظهار داشت: برای توزیع ماسک با قیمت مصوب در خوزستان ، داروخانه های منتخب شناسایی و در داروخانه ها ماسک در دولت و قیمت های مصوب به مردم ارائه می شود.

ویروس کرون برای اولین بار در ووهان چین شناسایی شد و در بسیاری از کشورها شیوع پیدا کرد و باعث شد تا سازمان بهداشت جهانی اعلام وضعیت اضطراری کند.

خوزستان حدود سه ماه است که بیش از شیوع ویروس تاج در سرخ است.

خروج از نسخه موبایل