تردد بالغ بر ۲۰۹ هزار خودرو در محورهای گیلان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” تردد بالغ بر ۲۰۹ هزار خودرو در محورهای گیلان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان گیلان |ترافیک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد تردد بالغ بر ۲۰۹ هزار خودرو در محورهای استان هستیم.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با بیگ نیوز گیلان، با اشاره به آغاز تدریجی موج سفرها به استان گیلان همزمان با پایان هفته و آغاز تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد تردد ۲۰۹ هزار و ۹۴۱ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان طی دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۹۳ هزار و یک دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۹ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش ۱۵ درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین – رشت با تردد ۵۰ هزار و ۳۰۸ دستگاه وسیله نقلیه دانست و متذکر شد: محور رامسر – چابکسر نیز با تردد ۳۷ هزار و ۱۷۸ دستگاه وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم

دکمه بازگشت به بالا