ترامپ : به جمهوری موز تبدیل شده ایم

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ترامپ : به جمهوری موز تبدیل شده ایم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش بیگ نیوز، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اینکه «آمریکا به جمهوری موز تبدیل شده است» بیان کرد: «انتخابات ریاست جمهوری نوامبر مهمترین انتخابات در تاریخ ما محسوب می شود.»

به گزارش شفقنا، آرتی نوشت: دونالد ترامپ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز با تاکید بر اینکه حق کامل را در پیگرد قانونی رقبای سیاسی خود در صورت پیروزی در انتخابات دارد، اظهار کرد: « هنگامی که این انتخابات پایان یابد، به خاطر کارهایی که کرده اند، حق کامل پیگرد آنها را خواهم داشت زیرا شما بایدن و همه جرم ها و همه اموالی که از چین، روسیه و اوکراین به جیب خانواده اش رفت را می بینید.»

ترامپ با اشاره به اینکه نمی خواهد کاری را انجام دهد که دمکرات ها با حزب جمهوری خواه انجام دادند، افزود: «آنها می خواهند مرا در هر جرمی بگیرند. می خواهند کسی را بگیرند که با اکثریت آرا پیروز انتخابات شده است.»

وی ادامه داد: «آنها به هدف آزار و اذیت رقیب سیاسی بایدن این کارها را انجام می دهند. بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ کشور ما است. من واقعا افتخار می کنم که به خاطر قانون اساسیمان می جنگم. ما واقعا با یک سیستم فاسد روبرو هستیم. او کشور ما را نابود می کند و به تروریست ها اجازه می دهد به کشورمان سرازیر شوند.»

رئیس جمهور سابق آمریکا انتخابات آتی این کشور را «مهمترین انتخابات در تارخ کشورش» خواند ودر ادامه گفت:«تحت محاصره بودم. چنین چیزی قبلا برای هیچ کس اتفاق نیفتاده است. ما در بحران مرزها و در بحران تورم جمهوری موز شده ایم.»

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا