ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران / توصیه پلیس به زائران

پلیس

فرمانده پیاده روی اربعین فرجه گفت: با توجه به حجم زیاد زائران و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران، زائرین تا حد امکان مسیر زیارتی خود را از انتهای مرز مهران انتخاب نکنند.

طبق گزارش ما، سردار محمد شرفی در محور مهران – ایلام گفت: با توجه به حضور گسترده زائران در مرز مهران و به منظور کنترل وضعیت جاده و ترافیک صبح امروز تردد هوایی در محور تهران – ایلام تکمیل شد. مورد توجه قرار گرفتند.

جانشین عاشیاد کورکند فراجا رازید داد: تعداد زیادی خودروی شخصی و اتوبوس حامل زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در این محور در حال تردد هستند و زائرین در بسیاری از نقاط مجبور به توقف طولانی مدت هستند. بنابراین با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگانی که قصد ورود به مرز مهران را دارند، به ناچار مشکلاتی پیش خواهد آمد که پلیس مجبور به اعمال محدودیت برای ورود و خروج خواهد شد.

سردار شرفی گفت: هموطنانی که قصد بازدید از آستانه ارتفاعات را دارند به دلیل کثرت مراجعه کنندگان و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی که در این محدوده تمام نشده است مسیر خود را از انتهای مرز انتخاب نمی کنند.

جانشین إسائیک کوکردین فراجا با تکیں با تکیں بہ کے بہ کے بیلیس به بیلی‌های بلیس کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کے بہ کے کے کے کے کے به کے و ب بہ پیلیس بالیس. همچنین افراد می توانند در طول مسیر در مراکز اقامتی که توسط مسئولان استانی ایجاد شده است، محل اسکان پیدا کنند. باز هم تاکید می کنیم که همشهریان اخبار را از منابع معتبر خبری دنبال کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا