بیش از ۲۳ هزار بسته پستی ناقص به چرخه توزیع بازگردانده شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” بیش از ۲۳ هزار بسته پستی ناقص به چرخه توزیع بازگردانده شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

در بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

بیش از ۲۳ هزار بسته پستی ناقص به چرخه توزیع بازگردانده شد

در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گروه بازبینی و نظارت پستی خانه کتاب و ادبیات ایران در شرکت ملی پست بیش از ۲۳ هزار بسته پستی را که از چرخه توزیع بیرون مانده بود، اصلاح کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از تجربیات به دست آمده از برگزاری نمایشگاه های مجازی کتاب، نهاد برگزارکننده نمایشگاه کتاب تهران تصمیم گرفت گروه بازبینی و نظارت پستی خانه کتاب و ادبیات ایران در شرکت ملی پست را در ایام برگزاری این رویداد در مرکز پستی مستقر کند.

استقرار این تیم در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ترمیم و به چرخه برگرداندن ۱۳ هزار بسته پستی را موجب شد، چرا که بسیاری از ناشران با لفاف و بسته بندی صحیح مرسولات آشنا نبودند. از آن دوره به بعد گروه بازبینی و نظارت پستی نهاد برگزارکننده نمایشگاه مجازی در شرکت پست بدل به جزء جدایی ناپذیر نمایشگاه شد.

در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز این گروه  بیش از ۲۳ هزار بسته پستی را که از چرخه بیرون مانده بود، اصلاح کرد. این اصلاحات شامل تکمیل بارکد پستی، تعویض پرینت درج شده روی بسته و همچنین بسته بندی و لفاف مجدد بود. 

فعالیت گروه نظارت و بازبینی پستی تا روز جمعه چهارم خرداد ۱۴۰۳ در شرکت پست ادامه داشت و بعد از این زمان نیز کماکان با مناطق پستی تهران و رابط‌های دیگر شهرها در ارتباط خواهد بود تا بسته‌های غیرقابل ارسال را تحویل گرفته و با اصلاح مورد نیاز دوباره به چرخه توزیع برگرداند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار شد.

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا