بهترین پروتئین وی کدام است؟

با توجه به این که قیمت پروتئین وی نسبت به کارایی آن مناسب است و علاوه بر تأمین پروتئین، هضم آسانی دارد، یک گزینه فوق العاده و تمام عیار برای افرادی است که به دنبال عضله سازی و افزایش حجم توده عضلانی هستند. به عنوان مثال در سینه مرغ پروتئین زیادی وجود دارد اما مصرف بیش از اندازه سینه مرغ به دلیل داشتن چربی همراه با پروتئین، ممکن است نتیجه دلخواه را به بدنسازان ندهد. را با قیمت مناسب خریداری کرد. شما ممکن است بتوانید با یک رژیم غذایی مناسب تمام مواد مغذی، ویتامینها و پروتئینهای مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید، اما در اکثر موارد این اتفاق رخ نمیدهد. زمانی که شما تمرین می کنید، منبع سوخت اصلی که می سوزانید گلوکز است، که با گلیکوژن ذخیره شده در فیبرهای عضله ای تامین می شود. یک ورزشکار حرفهای که به شدت روزانه چندین بار تمرین میکند، بیشتر از فردی که یکبار در روز تمرین میکند، از مکمل استفاده میکند، زیرا این امر برای ورزشکار ضروری است. این نگرانی وجود دارد که استفاده طولانی مدت در دوزهای بالا (20 گرم در روز) ممکن است بر کلیه ها و سیستم قلبی عروقی تأثیر منفی بگذارد.

بر اساس اهدافی که برای خود تعیین کردهاید، میتوانید از گزینههای زیر به عنوان بهترین مکملهای بدنسازی انتخاب کنید. وقتی صحبت از ساخت و حفظ توده عضلانی میشود، پروتئین یکی از مهمترین و بهترین مکملهای ورزشی و همچنین از بهترین مکمل بدنسازی در جهان است. حالا دیگر به خوبی میدانید که مکمل ورزشی چیست و با انواع آن آشنا شدهاید اما اگر قصد دارید آگاهانهتر به سراغ استفاده از آنها بروید باید درباره بهترین زمان مصرف مکملهای ورزشی نیز اطلاعات کسب کنید. این ترکیبات اضافه ممکن است ایده خوبی به نظر برسند.اما، ترکیبات بیشتر، احتمال بروز عوارض جانبی ناخواسته را نیز بیشتر میکند. پروتئین وی به دلیل جذب سریع کارکرد بسیار خوبی دارد و بسیاری از افراد به دلیل جذب آرام در شب از کازئین استفاده میکنند. بدن برای رشد و عملکرد مناسب، به 20 اسید آمینه مختلف نیاز دارد. قرص فارماتون اصل از مکمل های غذایی بوده و برای رفع مواردی مانند : خستگی، افزایش انرژی و جبران فقر آهن و درمان کم خونی کاربرد دارد. از آنجایی که بانوان هم مانند آقایان برای داشتن اندامی ورزشی شروع به مصرف این مکملها میکنند باید این را مدنظر داشته باشند که مصرف مکمل بدنسازی برای زنان می تواند همراه با عوارضی باشد.

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای خرید مکمل بدنسازی جامع را در اختیار شما قرار دهیم. به این نکته توجه داشته باشید این مکمل هر گز برای تامین آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن مورد استفاده قرار نمی گیرد. یکی دیگر از انواع مورد تقاضا در سفارش مکمل ورزشی، اسیدهای آمینه BCAA هستند. مدل های دیگر این مکمل روی ترشح هورمون رشد یا انسولین یا تیروئید اثر میگذارند. طبق این مسئله وجود امکان خرید این محصولات در تمام شهرها و سراسر کشور؛ دسترسی ورزشکاران را به مکمل اصل آسانتر میکند. بسیاری از متخصصان بر این باور اند که نیتریک اکسید فعال شده با مصرف مکمل بدنسازی پمپ به ورزشکاران کمک میکند که بیشتر و بهتر ورزش کنند و زمان بازیابی عضلات خود را کاهش دهند. انتخاب مکمل اشتباه علاوه بر اینکه هزینههای زیادی روی دست شما میگذارد میتواند باعث آسیبهای جدی و دور شدن شما از فرم ایده آل شود. ما در راهنمای خرید مکمل بدنسازی به شما کمک میکنیم که اطلاعات لازم برای خرید انواع مکملها را به دست آورید. ریکاوری در ورزش بدنسازی نقش عمده ای را در رشد و ساخت عضلات بازی می کند ایفا می کند.بدنسازانی که تمرین خود را همزمان با ریکاوری کامل و مناسب انجام می دهند به نتایج بهتری دست پیدا می کنند و هرچه برای بازیابی عضلات خود اهمیت کمتری قائل شوند مطمئنن نتیجه کمتری را خواهند گرفت.

اگر بتوانید این مکمل را یک ساعت قبل از تمرین تان میل کنید بدون شک توانایی زانوهایتان را بهبود خواهید بخشید. یکی از موضوعات مهم در زمان خرید این کالاست؛ با این حال باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ چیز مفیدی رایگان عرضه نمیشود؛ این موضوع زمانی که قصد خرید محصول با ارزشی را دارید برجستهتر خواهد بود. البته این موضوع بیشتر در مورد مردانی صدق میکند که مستعد ریزش موی ژنتیکی هستند. این مکمل به پمپاژ بیشتر خون در حین تمرین کمک میکند، و موجب بهبود عملکرد ورزشی میشود. از جمله این مکملها میتوان به آمینو اسیدها، پروتئینها، مکملهای افزایش وزن، مکملهای بعد از تمرین و ریکاوری، مکملهای چربیسوز، مکملهای سلامتمحور و انواع ویتامینها اشاره کرد. این مکمل ها شامل پودرهای پروتئینی، آمینو اسید های ضروری، کراتین هستند. این قابلیت حل شوندگی برای انتقالات بین عضو ها مانند عضلات بسیار مهم است . این پودرهای پروتئینی، تخصصیتر هستند، بنابراین شما باید بجای یکی از برندهای معمولی به دنبال مارکهایی مانند Bulk Powders و MyProtein باشید. در نهایت تاکید میکنیم حتی اگر بدنساز حرفهای هستید و سالها است که این ورزش را دنبال میکنید، حتماً از مربی و مشاور تغذیه برای خرید مکملها کمک بگیرید.

اطلاعات بیشتر:

https://mokamelplus.ir/product-category/proteins/whey/

خروج از نسخه موبایل