بهترین صرافی خرید پرفکت مانی

در کشورهایی مانند ایران که با تحریم‌های بانکی مواجه است، افراد مشکلات زیادی برای جابجایی پول‌ها، فروش تتر بدون احراز هویت و… به صورت بین المللی دارند. به همین دلیل آن‌ها باید از روش‌های جایگزین مختلف پرداخت اینترنتی مانند وب‌‌مانی و پرفکت‌مانی و یا سایر ارزهای دیجیتال برای حل این مشکلات اقدام کنند. پرفکت مانی، پلتفرمی است که برخلاف سایر شبکه‌های مالی در ایران تحریم نبوده و خدمات خود را در تمام دنیا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

The best exchange to buy Perfect Money

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی، علاوه بر انتقال پول ،خرید و فروش تتر، با پرفکت مانی از حسابی به حساب دیگر، به علت سهولت در انجام تراکنش به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها جهت انتقال وجه و پرداخت اینترنتی تبدیل شده‌ است. حال برای اینکه بدانید ووچر پرفکت مانی چیست و چه مزایایی و کاربردی دارد؟ و چگونه می‌توان آن را شارژ کرد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید، می‌توانید از حساب‌تان، ووچر دریافت کنید. ووچر که به عنوان کارت شارژ الکترونیکی یا ووچر پرفکت مانی شناخته می‌شود، در واقع بهترین راه برای کمک کردن در انتقال پول کاربران به هر شخص دیگری در سراسر جهان است که کاربران به صورت مطمئن و محرمانه هزینه خدمات و کالاها را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند.

این کارت شارژ الکترونیکی، وجود فیزیکی ندارد و بر روی آن یک کد ده رقمی و یک کد فعالسازی شانزده رقمی را خواهید دید که مبادلات مالی را در سراسر جهان امکان پذیر می‌کند. برای استفاده از این دو کد ووچر، ابتدا باید وارد حساب خود شوید و تا کد توسط صاحب اصلی ووچر فعال شود. سپس به مرحله انتخاب کردن ووچر الکترونیکی پرفکت مانی در بخش واریز رفته و شماره ووچر پرفکت مانی خود را وارد کرده و بر روی فعال کردن ووچر الکترونیکی کلیک کنید.

میزان استقبال کاربران برای خرید پرفکت مانی به خصوص کد ووچر پرفکت مانی به خاطر مزیت‌هایی آن زیاد شده است. اجازه دهید در مورد مزیت‌های ووچر با جزئیات بیشتر و کامل‌تری توضیح دهیم.

  • این کارت به خاطر نداشتن تاریخ انقضا، زمان استفاده نامحدود دارد و کاربر در هر زمانی که بخواهد می‌تواند آن را نقد کند
  • امنیت بالایی که ووچر پرفکت مانی از آن برخوردار است، باعث شده تا کاربران با خیال راحت به انتقال پول بپردازند.
  • یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از کد ووچر پرفکت مانی، این است که می‌توانید بدون ایجاد حساب پرفکت مانی، کد ووچر خریداری کنید.
  • اگر قصد دارید از هر جای دنیا برای دوست یا خانواده پولی را ارسال کنید، کدهای ووچر کار را برای شما راحت می‌کند. حتی اگر فرد دریافت کننده یک حساب پرفکت مانی نداشته باشد، او توانسته با کد ووچر پول را نقد کند.
  • سرعت بالا و نداشتن تأخیر و کاربردهای متنوع آن باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

همان‌طور که در مزیت‌های ووچر پرفکت مانی گفته شد؛ برای اینکه بخواهید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید، نیاز به خرید کد ووچر دارید که روش‌های خرید ووچر پرفکت مانی هم معمولاً از طریق مراجعه به صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در داخل ایران و یا خرید از شرکت‌های تجارت الکترونیک است.

بدون شک مراجعه به صرافی‌های آنلاین از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای خرید کد ووچر بوده که شما با یک جستجو ساده در گوگل، صرافی‌های زیادی را برای خرید پیدا کنید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید؛ قبل از انجام خرید، از معتبر بودن صرافی ووچر مطمئن شوید. برای اینکه با اطمینان کد ووچر را خریداری کنید، صرافی ما را به عنوان بهترین صرافی خرید ووچر به شما معرفی خواهیم کرد.

 بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر از صرافی‌های معتبر و شناخته شده از روش‌های بسیار رایج در جهان است. جدا از اینکه شما در پرفکت مانی حسابی داشته و یا نداشته باشید، می‌توان مستقیماً از صرافی ووچر با اعتبار مورد نظر خریداری کرد. صرافی آنلاین ما، بستری امن و مطمئنی برای خرید ووچر پرفکت مانی به حساب می‌آید که با ثبت نام کردن در سایت و انجام فرآیند احراز هویت، کد ووچر را خریداری می‌کنید.

البته توجه داشته باشید که احراز هویت برای ارائه دادن خدمات پشتیبانی و امنیت تراکنش‌ها در این صرافی ضروری است. این کد قابلیت تبدیل به سایر ارزهای رایج دنیا را دارد که در حال حاضر صرافی‌ ما امکان تبادل ووچرها را با ارزهای رایج بزرگ مانند دلار آمریکا، یورو، ، و حتی نقد کردن آن به ریال‌ فراهم کرده است. این ویژگی برای هنگامی که می‌خواهید به خارج از کشور بروید و محدودیت خروج ارز دارید، به کارتان می‌آید.

از نکاتی که در مورد استفاده کردن از ووچر پرفکت مانی بسیار مهم بوده و شما باید اطلاعات کافی داشته باشید این است که صرافی مورد نظرتان از خدمات این کارت پشتیبانی کند و خوشبختانه تیم پشتیبانی صرافی ما برای انجام تمامی مراحل موردنیاز برای ثبت سفارش خرید پرفکت مانی و نیز سفارش‌های فروش پرفکت مانی، به صورت بیست و چهار ساعته در تمامی روزها همواره در کنار شما است.

خرید ووچر پرفکت مانی ازب صرافی ما در واقع جزو خدماتی بود که باعث شد، فعالیت‌های ارزی بین‌المللی برای کاربران ایرانی باز شود و به اصطلاح محدودیت‌ها را دور زد. از بزرگترین مزایا خرید ووچر از صرافی ما داشتن اپلیکیشنی است که تمام ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی را دارد و هیچ کارمزدی برای فروش ووچر از مشتریان دریافت نمی‌کند.

کافی است اپلیکیشن صرافی آنلاین ما را روی گوشی همراه خود نصب کنید و روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و سپس شماره تلفن و اطلاعات هویتی  را وارد کنید. حالا می‌توانید وارد حساب کاربری شده و به مقدار مورد نیاز ووچر پرفکت مانی خریداری کنید. اپلیکیشنی که صرافی ما دارد، به کاربران راهنمایی‌های لازم را در برای خرید و فروش، سرمایه گذاری و انجام انواع معاملات ارائه می‌دهد.

کارمزد ووچر پرفکت مانی

از دغدغه‌های بزرگ کاربران هنگام خرید و فروش ووچر، می‎تواند پرداخت کردن کارمزد به صرافی‌های آنلاین باشد. مخصوصا برای کاربرانی که قصد انجام تراکنش‌های مختلف و مقدار بالایی را دارند این کار می‌تواند مشکل‌ساز شود و حتی گاهی شده که کارمزد از مبلغ تراکنش هم بیشتر بوده است. جالب است بدانید تراکنش‌هایی که با ووچر پرفکت مانی در صرافی ما انجام می‌دهید، کاملاً بدون کارمزد هستند و شامل هیچ هزینه اضافی نمی‌شوند و تنها کارمزدی که باید پرداخت کنیدمربوط به خرید ووچر پرفکت مانی یا ایجاد ووچر در حساب اصلی پرفکت مانی است.

بنابراین، به ازای هر تراکنشی که انجام دهید، یک مبلغی به عنوان کارمزد از حساب شما توسط پرفکت مانی کسر می‌شود که این مبلغ برای حساب‌هایی که احراز هویت شده‌اند، پنج درصد مبلغ خواهد بود و در صورتی که حساب پرفکت مانی احراز هویت نشده باشد، کارمزد پرداختی ۱.۹ درصد خواهد بود. این کارمزد بعد از ایجاد ووچر از مانده حساب شما کسر خواهد شد. برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارزها کارمزد جداگانه‌ای ندارد و طبق همان کارمزد پرفکت مانی مشخص،کارمزد کسر خواهد شد.

پس از اینکه میزان کارمزد ووچر پرفکت مانی را دانستید، خوشبختانه باید این را بگوییم که ووچر‌ها سقف برداشتی ندارد! یعنی عملا هیچ محدودیتی برای حجم مبلغ و مقدار تراکنش‌ها نخواهید داشت و تمامی تراکنش‌های شما موفقیت‌آمیز خواهد بود و هیچ تراکنشی به دلیل عدم رعایت حداقل میزان برداشت و سقف برداشت پرفکت مانی ناموفق نخواهد بود.

نکته:نباید از کاه کوه ساخت؛ چرا تصور می‌کنید احراز هویت برای خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر فرآیندی دست و پا گیر است و باید به هر نحو ممکن به دنبال دور زدن آن باشید؟ ممکن است در تلاش برای یافتن یک صرافی به منظور خرید و فروش تتر بدون احراز هویت ساعت‌ها زمان صرف کنید، در حالی که طی کمتر از 5 دقیقه می‌توانید مدارک خود را به یک صرافی معتبر ارسال و خیلی سریع حساب خود را فعال کنید.

نکته مهمی که باید برای خرید ووچر پرفکت مانی بدانیم

با اینکه خرید ووچر پرفکت مانی و فروش مزیت‌های بسیاری دارد اما قبل از شروع فرآیند در ابتدا نکات کلیدی متعددی وجود دارد که در نظر گرفتن آن‌ها در تصمیم‌گیری برای جلوگیری از ضررهای مالی و مشکلات امنیتی به شما کمک خواهد کرد. خرید کردن ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های آنلاین، وقتی مشکل ساز خواهد شد که دقت کافی نداشته باشید.  یک صرافی آنلاین معتبر با داشتن سقف خرید و فروش بالا، انعطاف‌پذیری لازم را به فعالیت‌های ارزی می‌دهد. در هنگام خرید کد ووچر پرفکت مانی به مقداری که لازم دارید، خرید کنید که بنابراین هنگام فروش نیز نگران موجودی ریالی صرافی نخواهید داشت.

اطمینان از سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی

حالا که با ووچر پرفکت مانی کاملا آشنا شدید، اینکه بدانید کدهای ووچر پرفکت مانی توسط چه کسانی ارائه می‌شوند، جالب است. واقعیت این است که کدها توسط افرادی ساخته می‌شوند که دارای حساب اصلی پرفکت مانی هستند که با این وجود احتمال دارد آن افراد قبل از در اختیار گذاشتن به شما اعتبار کد را مصرف و یا باطل کرده باشند و اعتبار آن را به حساب خود بازگرداند؛ زیرا کدهای ووچر فقط یک ‌بار قابل استفاده است.

بنابراین روشی برای جلوگیری از کلاهبرداری به وجود آمده است که با انجام آن گرفتار  چنین دامی از سوی شخص نمی‌شوید. تست سالم بودن کد ووچر، کاری ساده است که هر فرد بدون دانش تخصصی به خاطر اعتبارسنجی می‌تواند این کار را انجام دهد و همیشه با تست کردن آن از صحت و داشتن اعتبار، مطمئن می‌شوید.

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی خرید و فروش و انجام معاملات بانکی تغییرات چشمگیری داشته و مانند گذشته مردم نگران امنیت در جابجایی پول و تراکنش های مالی خود نیستند.مهم ترین مزیت پیشرفت تکنولوژی عدم جابجایی پول نقد توسط افراد می باشد. پرفکت مانی را می توان نوعی چک بانکی الکترونیکی به حساب آورد که ماهیت فیزیکی ندارد. در این مقاله می خواهیم بهترین صرافی را به شما عزیزان معرفی کرده و با ویژگی های آن آشنا شویم.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

پرفکت مانی نوعی حساب الکترونیکی است که به منظور تسهیل تراکنش های مالی ایجاد شده اند. ووچر نیز نوعی کد دیجیتالی است که برای برداشت و واریز پول الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.برای استفاده از ووچر نیازی نیست حتما حساب پرفکت مانی داشته باشید. بلکه می توانید آن را از طریق صرافی های معتبر ایرانی مانند اتراکس، مانند دیگر ارزهای دیجیتال خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید.

انتقال پول به افراد مختلف در سرتاسر جهان با استفاده از ووچر پرفکت مانی امکان پذیر می باشد.همچنین شما می توانید از این طریق از سایت های خارجی نیز خدمات دریافت کنید، خرید کنید و به راحتی از طریق اینترنت هزینه آن را پرداخت کنید.خوبی ووچر پرفکت مانی این است که تاریخ انقضا ندارد و شما هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر آن امکان تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال ، و تتر و… نیز وجود دارد. حتی می توانید با فروش ووچر خود تومان از صرافی دریافت کنید.

بهترین صرافی برای خرید پرفکت مانی و ووچر کدام است؟

از آنجایی که امکان افتتاح حساب ارزی برای ایرانیان فراهم نیست می توان از طریق صرافی های معتبر داخلی از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد. اما باید دقت کنید که صرافی که انتخاب می کنید معتبر بوده و از مجوزهای لازم برای فعالیت برخوردار باشد.تا اینجا سعی کردیم توضیحات مختصری درباره پرفکت مانی و ووچر به شما عزیزان ارائه کنیم تا درک بهتری از این تکنولوژی جذاب داشته باشید.

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی به سایت های بسیاری می توانید مراجعه کنید. اما اینکه کدام سایت بهترین گزینه  است از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که صرافی ای که شما از طریق آن اقدام به خریدپرفکت مانی و ووچر می کنید باید از اعتبار و امنیت کافی برخوردار بوده و با امکاناتی که دارد خدمات خود را به بهترین شکل به کاربر ارائه دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا