بهترین برند های لوازم تحریر خارجی کدامند؟

برندهای داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید لوازم التحریر عمده فعال هستند اما ۴ مورد از بهترین برندهای لوازم تحریر ایرانی شامل پاپکو، آریا، آپادانا و کنکو هستند که محصولات ارگونومیک و خوش‌دستی را با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌کنند. به‌علاوه، برندهایی مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال ۳ مورد از شناخته‌شده‌ترین و بهترین برندهای لوازم التحریر خارجی در دنیا هستند. در ادامه مطلب به بررسی محصولات و ویژگی‌های لوازم تحریر برندهای برتر پرداخته‌ایم.

آلمان |بازی

بهترین برندهای خارجی لوازم تحریر

برندهای شناخته‌شده‌ای مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال، ۳تا از بهترین برندهای لوازم تحریر خارجی در زمینه تولید خودکار، مدادرنگی، مداد چوبی و دفتر هستند. برندهای فابرکاستل و استدلر محصولات بسیار باکیفیتی را با طراحی‌های ارگونومیک و زیبا برای رده سنی‌های مختلف روانه بازار می‌کنند. همچنین این برندها علاوه‌بر تولید محصولات برای کودکان و دانش‌آموزان، ابزارآلات و لوازم تحریر تخصصی هنری را نیز مانند مداد رنگی‌های پلی‌کروم تولید می‌کنند. در ادامه به ویژگی‌های خاص این برندهای باکیفیت و معرفی محصولات آن‌ها می‌پردازیم.

استدلر؛ بزرگ‌ترین سازنده مداد چوبی در اروپا

برند آلمانی استدلر بزرگ‌ترین سازنده مدادچوبی و مدادهای نوکی در اروپا است. این برند انواع لوازم تحریر مانند دفتر، نوشت‌افزارها، لوازم هنری مانند آبرنگ و پاستل را تولید می‌کنند. برند استدلر لوازم تحریر ساده و تخصصی را برای قشر وسیعی از جامعه، از کودکان کوچک گرفته تا هنرمندان و شاغلان، تولید و روانه بازار کرده است. معروف‌ترین محصولات برند استدلر مدادها و مدادرنگی‌های متنوع آن هستند. مدادهای برند استدر با ساختار ارگونومیک، نوک تیز و مقاوم، بدنه سبک و کیفیت بالا از بهترین مدادهایی هستند که برای مصارف مختلفی مانند نوشتن، طراحی و نقاشی کشیدن استفاده می‌شوند.

یونی‌بال؛ بهترین تولیدکننده خودکارهای ژاپنی با مواد بازیافتی

خودکارها و روان‌نویس‌های برند یونی‌بال با ساختار ارگونومیک و جوهر روان یکی از محبوب‌ترین برندهای روان‌نویس هستند. همچنین برند یونی‌بال نوشت‌افزارهای دیگری مانند انواع ماژیک‌ها، غلط‌گیر و مدادهای چوبی تولید می‌کند. خودکارهای مارک یونی‌بال از مواد بازیافتی تشکیل شده است. همچنین به دلیل اینکه عنصر اصلی در تولید جوهر خودکارهای یونی‌بال آب است، جوهر آن برای افراد سمی نیست.

فابرکاستل؛ بهترین برند لوازم تحریر خارجی در زمینه تولید مدادرنگی

برند مشهور فابرکاستل باکیفیت لوازم تحریری مانند مدادشمعی، مدادرنگی، دفتر، پاک‌کن‌های ساده و خمیری، مداد، اتود، ماژیک، هایلایتر و تراش را تولید می‌کند. تمرکز برند فابرکاستل بر طراحی زیبا، کیفیت و دوام بالا، این برند شناخته‌شده را به بهترین لوازم تحریر جهان تبدیل کرده است. برند فابرکاستل علاوه‌بر تولید محصولات برای کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم تحریر تخصصی برای هنرمندان را نیز روانه بازار می‌کند.

باکیفیت‌ترین لوازم تحریر ایرانی و خارجی را از فروشگاه‌های معتبر بخرید

برندهای ایرانی مانند آپادانا، کنکو، پاپکو و آریا، ۴مورد از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی لوازم تحریر هستند که محصولاتی مانند نوشت‌افزارها، خمیرهای بازی و لوازم رسم را تولید می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید لوازم تحریر از برندهای خارجی معروف مانند استدلر، فابرکاستل و یونی‌بال هستند. برای خرید نوشت‌افزارها، دفترها، لوازم رسم، وسایل نقاشی و خرید عمده خودرکار و لوازم اداری باکیفیت بالا و قیمت مناسب عالی به فروشگاه‌های معتبر و آنلاینی مانند ایران تحریر مراجعه کنید. همچنین فروشگاه ایران تحریر توزیع‌کننده لوازم تحریر به‌صورت عمده بوده و با قیمتی مناسب، محصولات خود را به فروش می‌رساند.

 

دکمه بازگشت به بالا