بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” بسیج امکانات درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در مشهد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به پیش بینی حضور جمعیت میلیونی در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت در مشهد مقدس، از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پوشش این مراسم خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر جعفر میعادفر با بیان اینکه از ظرفیت سایر سازمان‌ها، نیروها و ناوگان اورژانس دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، مازندران، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، سبزوار و شاهرود برای مراسم امروز استفاده می‌شود، افزود: در این مراسم ، ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰ دستگاه آمبولانس و ۱۷ دستگاه موتورلانس مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی مشهد مقدس با هدایت دانشگاه علوم پزشکی و اتخاذ تمهیداتی از جمله لغو کردن مرخصی نیروهای بهداشتی و درمانی، آمادگی کامل برای ارائه خدمات مورد نیاز زائران و سوگواران را دارند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در مراسم امروز همچنین ۲۴ تیم چهار نفره واکنش سریع به صورت پیاده در مسیر راهپیمایی حضور دارند.

به گفته وی 2 درمانگاه داخل حرم نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز با تمام توان فعال هستند.

انتهای پیام

نشر علوم پزشکی

من به عنوان یک نویسنده متخصص در زمینه علمی و پزشکی، مطالبی را به شما ارائه می‌دهم که به طور جذاب و قابل فهم، اطلاعات لازم را درباره موضوعات مختلف سلامتی به شما منتقل کنند.
دکمه بازگشت به بالا