بسته شدن پرونده تنیس روی میز ایران با شکست نوشاد مقابل حریف دانمارکی

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.press ” در مورد مقاله ” بسته شدن پرونده تنیس روی میز ایران با شکست نوشاد مقابل حریف دانمارکی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

تنیس روی میز قهرمانی جهان آفریقای جنوبی

نوشاد عالمیان در یک بازی حساس مقابل حریف دانمارکی تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله ۱/۳۲ مسابقات تنیس روی میز انفرادی قهرمانی جهان، در یک بازی حساس و نفسگیر نوشاد عالمیان در مصاف با جوناتان گروث از دانمارک با رتبه‌ی ۵۳ دنیا با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به جمع ۳۲ بازیکن برتر دنیا صعود کرد. 

تنها نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی و برای حضور در جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا، ظهر امروز (چهارشنبه) با آندرس لیند دیگر نماینده دانمارک با رنکینگ ۱۸۰ دنیا مصاف داد و در نهایت با قبول شکست چهار یک مقابل او از صعود به دور بعدی بازماند. نماینده ایران تنها در گیم سوم توانست حریف خود را شکست دهد و در سایر گیم‌ها مقابل حریف اروپایی خود کاری از پیش نبرد. 

هدایت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برعهده جمیل لطف‌الله‌ نسبی بود.

پیش از این نیز نیما عالمیان، امین احمدیان و امیرحسین هدایی در بخش انفرادی و در بخش تیمی هم هر دو تیم ایران با قبول شکست مقابل رقبا از دور مسابقات کنار رفته بودند تا بدین ترتیب پرونده تنیس روی میز ایران در این مسابقات بسته شود.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۷ خردادماه در شهر دوربان آفریقای جنوبی در حال برگزاری است.

خروج از نسخه موبایل