بستن گن موقع خواب

حتما اسم گن ها را زیاد شنیده اید مخصوصا از زبان خانم ها و بیشتر در مواقع آماده شدن برای رفتن به مراسمات و جشن ها. گن ها در واقع یک نوع لباس با ضخامت کم اما بسیار تنگ هستند که پوشیدن آن سبب می شود تا بدن شما جمع و جور صاف و تراشیده تر به نمایش گذاشته شود . قیمت گن آنچری ممکن است با توجه به فصل و تغییرات درخواست مصرف‌کنندگان تغییر کند .

به این صورت که برجستگی های بدن شما را می پوشاند چربی دور شکم و پهلو، ران را جمع می کند تا استایل لباس توی تن شما جذاب تر به نظر برسد به همین جهت ایده خرید گن لاغری بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به محبوبیت بالایی رسید. همچنین وسیله ای است برای افرادی که عمل های جراحی انجام می دهند. عملی مانند ابدو و لیپو نیاز است تا از گن های مناسب بهره ببرند. گن لاغری انواع مختلفی هم دارند که برای ران ها، سینه ها، شکم و پهلو و … کاربرد دارند. به این نوع لباس ها در زبان لاتین shapewear هم می گویند. در ادامه پادمیرامگ قصد دارد به بررسی انواع گن و کاربرد های آن بپردازد.

گن زنانه چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

معمولا افراد گن لاغری زنانه را به عنوان یک مدل لباس کشی می شناسند که به قسمت های مختلف بدن فشار آورده و چربی ها را جمع می کند تا بدن را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. در صورتی که امروزه کاربرد های مهم دیگری هم دارند که استفاده از آن ها را ضروری و حیاتی می کند زیرا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام جنبه درمانی هم دارند. از جمله گزینه مناسب برای کاهش و بهبود دردهای عضلانی هستند، همچنین می توانید دردهای ناشی از دوره را کاهش دهد. از طرفی افرادی که عمل های خاصی را انجام داده اند بعد از عمل باید از این گن ها استفاده کنند مخصوصا عمل های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی و… پوشیدن گن بعد از عمل سبب می شود تا به صورت یکنواخت و مداوم به قسمت های عمل شده فشاری وارد شود که سبب چسبیدن سریع پوست به عضله زیرین می شود و از طرفی پوست ناحیه عمل را سفت و یکدست می کند

بنابراین پوشیدن آن بعد از عمل لازم و ضروری است. تقریبا در همه روش ها بیماران بعد از عمل جراحی بین 8 تا 10 هفته باید گن بپوشند. البته برای این افراد پوشیدن گن در طول روز لازم است اما می توانند آن را تعویض کنند. قیمت گن لیدی کلمبیا ممکن است بر اساس میزان فشار و فرم دهی به بدن تعیین شود . حتی می توانند تا چند ساعت بعد بدون گن باشند اما حتما از شب تا صبح موقع خواب حتما گن داشته باشید تا التهاب و تورمی که بر اثر جراحی پیش آمده کاهش یابد. از طرفی گن ها را باید از جاهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید مجموعه پادمیرا یکی از جاهای معتبری است که می توانید با خیال راحت خرید کنید و یا با یک خرید اینترنتی گن مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید.

شکم بند لاغری چگونه کار می کند؟

اگر با خرید یک شکم بند لاغری به دنبال معجزه هستید و انتظار دارید که بدنتان مشابه بدن ورزشکاران رشته های رزمی شود، شما رویاهای زیبایی دارید. این ها، نه هدف تولید و طراحی شکم بندهای لاغری هستند و نه مقاصدی که شما باید از آنها انتظار داشته باشید.شکم بند های لاغری به طوری طراحی شده اند که به درجات مختلف، عضلات شکم و قسمت های دیگر بدن را که دارای چربی اضافه هستند، در حالت فشرده قرار داده و تا حدالامکان منقبض می نمایند. در طولانی مدت این کار باعث کوچکتر دیده شدن شکم شما خواهد شد، اما این پایان کار نیست.

شکم بند ها در لحظه می توانند اندامی تقریبا متناسب و ورزیده را به دید دیگران، در اختیار شما قرار دهند. اما این فقط یک نتیجه کوتاه مدت و گذراست. اگر به دنبال اندام ورزیده و تناسب اندام هستید و قصد دارید چربی های اضافی شکم را کاملا از بین ببرید، شما نیاز به نکات مهم دیگری مانند ورزش کردن و رژیم های مختلف غذایی هستید. اگر قرار بود هر کس با بستن یک شکم بند، اندامی متناسب داشته باشد، همه ما در حال حاضر خوش اندام و بدنی عاری از چربی و عضلانی داشتیم. پس اگر در میان اطرافیان خود هنوز کسانی هستند که به دنبال روش های جدید برای لاغری و چربی سوزی هستند، این به این معنی است که صرف استفاده تنها از شکم بند لاغری دوای درد شما نیست. البته در این میان از تاثیر مثبتی که شکم بند در شما ایجاد می نماید، نباید گذشت.

گن ارتان ترک در واقع چربی های شما را منقبض کرده و محل آنها را جابجا می نمایند و این به معنی حذف چربی ها نیست. حذف چربی ها نیاز به همت و تلاش بیشتری دارد. اگر امشب به یک مهمانی دعوت هستید و لباس زیبایی که خریده بودید، دیگر برای شما کوچک شده است، چاره کار یک شکم بند لاغری است. پس اگر شما از یک متخصص سوال کنید که آیا شکم بند شکم شما را کوچک می کند و ایا شکم بند باعث لاغری شکم میشود، پاسخ او مثبت خواهد بود برای تاثیر بستن گن در لاغری شکم، اما احتمالا اما و اگرهایی نیز به دنبال پاسخ مثبتش تحویل شما خواهد داد. برای اندازه روش اندازه گیری دقیق و درست برای گن لاغری که بتوانید به صورت آنلاین نیز خرید کنید به  اصول سایز بندی گن لاغری توجه نمایید.

چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم؟

ممکن است برای افراد این سوال پیش بیاید که چند ساعت در روز از شکم بند استفاده کنیم؟میزان زمان استفاده کردن از شکم بند بسته به موقعیت فرد ممکن است متفاوت باشد.افرادی که تحت عمل های جراحی قرار گرفته اند برای جمع شدن و لاغرتر شدن ناحیه تحت عمل ممکن است نیاز باشد یک هفته تا یک ماه به پوشیدن گن یا بستن شکم بند بعد از جراحی ادامه دهند.افرادی که فعالیت ورزشی دارند، بیشتر در هنگام انجام تمارین ورزشی اقدام به پوشیدن شکم بند می نمایند. اما به صورت روتین پاسخ پزشکی به سوال روزی چند ساعت شکم بند ببندیم می توان گفت: که بهتر است برای جلوگیری از بروز بیماری های پوستی بخصوص اینترتریگو که در ناحیه رشد مخمر به وجود می آید بهتر است هر هشت ساعت یکبار به مدت یک تا دو ساعت به پوست خود استراحت دهید.

تاثیر شکم بند در لاغری چقدر است؟

آیا بستن شکم باعث لاغری میشود؟ شکم بند لاغری، رژیم غذایی، ورزش های نرم، مصرف سبزیجات و پرهیز از مصرف گوشت قرمز، گن لاغری، اینها کلماتی هستند که اگر هر روز از ذهن شما می گذرد و در فکر آنها هستید، به معنی این است که شما با معضلی به نام چاقی روبرو هستید. چاقی را در دنیای مدرن امروز می توان یک بیماری درمان پذیر قلمداد کرد، که به روش های بسیار دقیق و با کمترین عوارض قابل درمان است. مهمترین قدم برای رسیدن به اندامی متناسب، در درجه اول همت شماست.

ایا شکم بند لاغری تاثیر دارد ؟ تاثیر شکم بند لاغری در مردان و زنان تقریبا به صورت یکسان بوده و هر فرد با هر شرایط وزنی و سنی می تواند به استفاده از شکم بند برای لاغری روی بیاورد. امروزه گن لاغری چنان محبوب شده است که در کمد لباس اکثر افراد دیده می‌شود. به دلیل محبوب شدن آن، برای افراد بسیاری این سوال پیش می‌آید گن لاغری چه فوایدی دارد؟ به چه دلیل این لباس را باید خریداری کرد؟ جواب‌های متفاوتی درباره این موضوع مطرح شده است. با ما همراه باشید تا شما را در این مقاله بیشتر با این محصول و کاربردهای آن آشنا کنیم و سوالات مطرح شده را بررسی کنیم.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری ساختاری کششی دارد که موجب جمع شدن چربی‌ها می‌شود. این محصول از جنس لاتکس بوده و انواع مختلفی دارد. بیشتر افراد، این محصول را زیر لباس‌ها، به خصوص لباس‌های مهمانی، می‌پوشند. پوشیدن گن لاغری زیر لباس مجلسی، موجب می‌شود تا بدن فرم زیبایی گرفته و لباس در بدن فرم گرفته‌ی فرد، زیبایی دو چندان پیدا کند. علاوه بر گن لاغری زنانه، گن لاغری مردانه نیز وجود دارد. گن طبی مردانه موجب جمع شدن چربی‌های دور شکم می‌شود؛ علاوه بر آن، با فرم بخشیدن به بدن، اندام را در پیراهن، جلیقه و کت، خوش فرم نشان می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل