بررسی و معرفی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31s

اگر شما هم بدنبال مطالعه بررسی و معرفی گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی M31s هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

بررسی و معرفی Samsung Galaxy M31s

گوشی های سری M یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده در بین کاربران گوشی های هوشمند هستند. این سری از گوشی های سامسونگ به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسب گوشی مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی M31 یکی از گوشی های میان رده ای است که در زمان عرضه سر و صدای زیادی به پا کرد. شاید سامسونگ تصمیم گرفت با عرضه گلکسی M31s بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کند، زیرا این گوشی هوشمند جانشین نسل قبلی M31 است. سامسونگ گلکسی M31s نسبت به نسل قبل تغییر چندانی نکرده است اما سامسونگ با ایجاد تغییرات کوچک سعی در بهبود آن داشته است. در ادامه نگاهی به این گوشی هوشمند خواهیم داشت تا ببینیم چه ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

Galaxy |SAMSUNG

او انجام داد

Samsung Galaxy M31s با ابعاد 9.3 x 74.4 x 159.3 میلی متر و وزن 203 گرم طراحی و عرضه شده است. پنل 6.5 اینچی بیش از 86.1 درصد از قاب جلویی را اشغال می کند که صفحه نمایشی با حاشیه های باریک جلوی چشمان شما ایجاد می کند. دکمه پاور و کنترل صدا در سمت راست و سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارند. میکروفون، اسپیکر، پورت Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون در پایین این دستگاه قرار دارند. قاب عقب نیز خانه دوربین چهارگانه با فلاش است. یکی از تغییرات M31 نسبت به نسل قبل انتقال حسگر اثر انگشت از پشت به کلید پاور است. این در حالی است که گوشی با این قیمت سنسور اثر انگشت را زیر نمایشگر قرار داده است. به طور کلی می توان گفت که سامسونگ با نگاهی به طراحی M31s سعی در رفع ایرادات داشته و نسخه کامل این مدل موبایل را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

صفحه نمایش

(در همه جای صفحه نمایش نام سامسونگ می درخشد) از این جمله می توان فهمید که سامسونگ برای گلکسی M31s نیز همه کارها را انجام داده است، البته در اندازه ای خاص! زیرا با طیف وسیعی از گوشی ها سر و کار داریم. سامسونگ در سیستم گلکسی M31s از نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED استفاده کرده است که کیفیت فوق العاده ای دارد. همانطور که در بالا گفتیم، نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.1 درصدی باعث شد تا صفحه نمایش بخش بزرگی از پنل جلویی را اشغال کند و کوچکترین لبه ها را در داخل آن مشاهده کنیم. وضوح صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M31s 2400 در 1080 پیکسل است که آن را به یک صفحه نمایش خوب تبدیل می کند. +Full HD را نصب کنید. همچنین تراکم پیکسل 405 است pp تصویر نمایش داده شده را واضح تر، واضح تر و واضح تر می کرد. فناوری گوریلا لگ می تواند از این صفحه نمایش در برابر ضربه و خط و خش محافظت کند. در مجموع می توان گفت که گلکسی M31s به عنوان یک گوشی میان رده در بخش عملکرد عملکرد خوبی دارد.

ARO

گلکسی M31s دارای سیستم تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت است که از این پورت امنیتی برای باز کردن قفل استفاده می کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، در گلکسی M31s، حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور قرار می‌گیرد و بر خلاف سرعت کم انتشار سایر گوشی‌هایی که دارای حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر هستند، این گوشی از سرعت بالای فرآیند رزولوشن بهره برده است. . . همچنین به لطف دوربین سلفی سیستم تشخیص چهره وجود دارد که عملکرد آن قابل قبول است.

دوربین

یکی دیگر از تغییرات عمده در Samsung Galaxy M31s نسبت به نسل قبلی مربوط به بخش دوربین است. همانطور که در قسمت طراحی گفتیم، دوربین اصلی با استفاده از 4 سنسور در محیط های تاریک با فلاش LED نیز قرار می گیرد. دوربین اصلی گلکسی M31s یک سنسور 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است که می تواند تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. دوربین دوم یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 است که می تواند از زاویه 123 درجه عکاسی کند. دوربین های سوم و چهارم به عنوان دوربین های ماکرو و عمق میدان استفاده می شوند. هر دو سنسور 5 مگاپیکسلی هستند و می‌توان با دیافراگم f/2.4 عکس‌های عالی گرفت. از دیگر ویژگی های دوربین گلکسی M31s می توان به عکاسی HDR، فوکوس خودکار و فیلم برداری 4K اشاره کرد.

دوربین سلفی

سنسور 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دوربین سلفی محسوب می شود. عکس های گرفته شده با دوربین سلفی گلکسی M31s دست کمی از دوربین اصلی ندارند و کیفیت قابل قبولی ارائه می دهند. دوربین سلفی گلکسی M31s قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را دارد که شاید یکی از نقاط قوت این گوشی نسبت به سایر گوشی های میان رده باشد.

پردازنده

اگزینوس 9611 با معماری تولید 10 نانومتری پردازنده گلکسی M31s محسوب می شود. همانطور که می دانید، هرچه تراشه استفاده شده در گوشی هوشمند کوچکتر باشد، مصرف انرژی کمتری دارد. 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 4 هسته پردازنده Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز این گوشی هوشمند را ساخته است. تمامی نرم افزارها و بازی ها بر روی این گوشی هوشمند بدون مشکل اجرا می شوند و در حین کار تاخیر محسوسی مشاهده نمی شود. در کنار این پردازنده از یک پردازنده گرافیکی مجزا نیز برای اجرای آسان کارهای گرافیکی و بازی ها استفاده شده است. گوشی Samsung Galaxy M31s در دو نسخه مختلف با 6.8 گیگابایت رم عرضه می شود که به معنای سرعت رم بیشتر است. همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی این امکان را به شما می دهد تا محتوای مورد علاقه خود را ذخیره کرده و همیشه همراه خود داشته باشید. البته اگر این میزان حافظه داخلی پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید با کمک microSD حافظه داخلی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید تا فضای کافی برای ذخیره فایل های خود داشته باشید.

باتری و اسپیکر

یکی از نقاط قوت گوشی های سامسونگ گلکسی M31s دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. این ظرفیت باتری نگرانی شما را در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی و یافتن پریز برق در طول روز برطرف می کند. از جمله تغییرات M31s نسبت به نسل قبلی خود، پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است که به شما امکان می دهد زمان کمتری را برای شارژ گوشی خود صرف کنید. علاوه بر این گلکسی M31s دارای قابلیت شارژ معکوس است که این گوشی هوشمند را به یک پاوربانک برای شما تبدیل می کند تا در مواقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. بلندگوهای گلکسی M31s صدایی شفاف و شفاف را به شما ارائه می دهند. حجم صدای تولید شده توسط گلکسی M31s به راحتی فضای اطراف شما را پر می کند و تجربه شنیداری جالبی را برای شما به ارمغان می آورد.

رابط کاربری و اندروید

سامسونگ گلکسی M31s به صورت پیش فرض با اندروید 10 عرضه می شود که با ارائه نسخه جدید شرکت سازنده، می توان آن را به نسخه بالاتر ارتقا داد. Galaxy M31s دارای رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ است. رابط کاربری 2.5 دارای طراحی جذاب و انتقال روان بین صفحات است. به طور کلی رابط کاربری چیزی است که نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد زیرا به سلیقه شخصی بستگی دارد و خرید یک گوشی از این مدل یک تصمیم شخصی است.

نتیجه

گلکسی M31s یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند میان رده سال 2020 است که سامسونگ آن را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهبود بخشیده و آن را برای بسیاری از افراد انتخابی مناسب کرده است.

چرا خرید؟

  • پردازنده قدرتمند
  • حافظه 128 گیگابایتی
  • باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت
دکمه بازگشت به بالا