بررسی مشخصات معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ام 14 | Samsung Galaxy M14

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ام 14 | Samsung Galaxy M14 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی Samsung Galaxy M14 Samsung Galaxy M14

در میان محصولات مقرون به صرفه سامسونگ، گوشی m14 به عنوان یکی از جدیدترین گزینه ها شناخته می شود. این گوشی هوشمند علاوه بر بهره مندی از جدیدترین ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری، دارای باتری قدرتمند با ظرفیت بسیار بالا است تا بتوانید با هر بار شارژ مدت زمان زیادی از گوشی خود استفاده کنید. شما می توانید جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ را از فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

طراحی گوشی M14

گلکسی M14 یکی از محصولات پایین تر سامسونگ است، به این معنی که شما نباید به دنبال ضخامت کمتر، قاب شیشه ای و غیره باشید. البته این مشکل به این معنی نیست که کیفیت ساخت پایین است و سازنده برای تولید قاب و قاب پشتی از پلاستیک مرغوب استفاده کرده است تا به محض استفاده از گوشی کیفیت آن را احساس کنید. قسمت جلویی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با بریدگی قطره ای است و دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد. در پشت، سه دوربین و یک فلاش LED وجود دارد. سامسونگ برای افزایش امنیت دستگاه، اسکنر اثر انگشت را در کناره و روی دکمه پاور قرار داده است. علاوه بر این، می توانید پورت USB-C را در پایین مشاهده کنید. گلکسی M14 حدود 9.4 میلی متر ضخامت و 206 گرم وزن دارد.

مشخصات m14 سامسونگ

گوشی هوشمند M14 با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود تا در هنگام شارژ شدن مشکلی نداشته باشید. خوشبختانه فناوری شارژ سریع با توان 15 وات نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند در مدت زمان کوتاه تری نسبت به نسل های قبلی قبل، توان لازم را در اختیار گوشی شما قرار دهد. سامسونگ برای رسیدگی به امور به سراغ Exynos 1330 رفت. تراشه 5 نانومتری با پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP2 می تواند بیشتر نیازهای شما را برطرف کند. علاوه بر این، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی سرعت انجام کارها را دو برابر خواهد کرد. البته مشخصات گلکسی m14 به همین جا ختم نمی شود. قسمت پشتی دارای سه دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی است و می تواند تصاویری با وضوح قابل قبول ضبط کند. در قسمت جلویی این اسمارت فون می توانید یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز واید پیدا کنید. خوشبختانه صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 عملکرد نمایش خوبی دارد و برای محصولی با این قیمت بسیار خوب است. سامسونگ همچنین نرخ تازه سازی 90 هرتز را برای صفحه نمایش معرفی کرده است تا کار با آن لذت بخش تر شود.

ویژگی های دیگر

گوشی سامسونگ گلکسی ام 14 محصولی عالی با ارزش خرید بالا است و در بالای آن می توانید ویژگی های بسیار خوبی مانند بلوتوث نسخه 5.2 و پوشش محافظ گوریلا گلس 5 برای نمایشگر را بیابید. این گوشی از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند و می تواند به سرعت بسیار بالایی دست یابد. به لطف پشتیبانی از کارت حافظه در اسلات اختصاصی، می توانید فضای ذخیره سازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. خوشبختانه می توانید جک 3.5 میلی متری صدا را در این دستگاه پیدا کنید.

قیمت گوشی سامسونگ M14

جدا از سخت افزار عالی، قیمت مقرون به صرفه گوشی m14 128 گیگابایتی را می توان از ویژگی های مهم این گوشی دانست. دستگاه آینده مجهز به سری جدید تراشه های سامسونگ و صفحه نمایش بزرگ با پردازنده و باتری قدرتمند است. این یک ویژگی خوب است که خوشبختانه روی قیمت گوشی m14 5g تاثیر زیادی نداشته است.

گلکسی m14 را بخرید

برای بسیاری از کاربران، ویژگی های پیشرفته یا ویژگی های خاص برخی از گوشی ها چندان مهم نیست و بیش از هر چیز به دنبال پردازنده و باتری قدرتمند هستند. اگر جزو این دسته هستید، بهتر است بدانید که گوشی گلکسی M14 با پردازنده 8 هسته ای و باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا