بررسی مشخصات مشخصات ظاهری و طراحی سامسونگ a34

اگر شما هم بدنبال مطالعه مشخصات ظاهری و طراحی سامسونگ a34 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

گوشی سامسونگ A34 یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند گوشی هوشمندی با قیمت مناسب، کیفیت تصویر، مشخصات سخت افزاری و سایر ویژگی ها دارای صفحه نمایش مناسب و قابل قبولی باشند و قصد خرید گوشی موبایل را ندارند. در ادامه با جزئیات گوشی a34 آشنا خواهید شد.

ظاهر و طراحی سامسونگ a34

سامسونگ a34 از نظر طراحی یادآور گوشی S23 و سری A است که در سال 2023 عرضه شد.این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED و وضوح تصویر 1080×2340 پیکسل است. نرخ رفرش 120 هرتز صفحه به شما این اطمینان را می دهد که این گوشی قادر به انجام برخی بازی ها است. حسگر اثر انگشت نوری نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است. بدنه گوشی از یک پنل پشتی و یک قاب پلاستیکی تشکیل شده و شیشه با گوریلا گلس 5 محافظت می شود.وزن گوشی کمتر از 200 گرم و ابعاد کلی آن 161.3 x 78.1 x 8.2 میلی متر است. این گوشی مانند اکثر گوشی های ساخت 2023 جک 3.5 میلی متری ندارد و نمی توانید گوشی بی سیم را به آن وصل کنید.
پورت Type-C در پایین گوشی قرار دارد و پشت گوشی دارای دوربین سه گانه است که در توضیحات کلی آن بیشتر با آن آشنا خواهید شد. بدنه این گوشی تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه در برابر گرد و غبار و آب با گواهی IP67 مقاوم است.

مشخصات فنی گوشی a34 5g

این گوشی فوق العاده سامسونگ دارای پردازنده هشت هسته ای Dimension 1080 است. این پردازنده دارای دو هسته با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G68 است. پردازنده مرکزی و گرافیک گوشی در کنار هم این گوشی را به انتخابی مناسب برای کارهای روزمره و بازی های سبک با نرخ فریم پایین تبدیل کرده است.

این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری Pne UI5.1 عرضه شده است. با این حال، می توان آن را به روز کرد و به روز رسانی های جدید را دریافت کرد. سامسونگ از سه دوربین برای گوشی a34 5g استفاده کرده است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی، دوربین اولترا واید یک دوربین 8 مگاپیکسلی با پوشش 123 درجه و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی این گوشی که یک دوربین بزرگ 13 مگاپیکسلی است برای ثبت عکس های سلفی به خوبی عمل می کند. دوربین جلو به شما امکان فیلمبرداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه را می دهد و دوربین اصلی علاوه بر این حالت فیلمبرداری امکان فیلمبرداری 1080p در تصاویر 60 و 30 بر ثانیه را به شما می دهد. تثبیت کننده تصویر نیز امکان ثبت تصاویر را بدون مشکل فراهم می کند.
سامسونگ برای این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که باعث می شود نیازی به شارژ طولانی مدت گوشی نداشته باشید. این باتری از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و گوشی را در کمترین زمان شارژ می کند.

قیمت گوشی A34 5G

اگر نمی خواهید عکاسی حرفه ای انجام دهید یا بازی های طولانی مدت و حرفه ای انجام دهید، گوشی هوشمند A34 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. قیمت گوشی موبایل a34 با حافظه 8 رم 256 در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی بسیار مناسب است و می توانید این موبایل ارزشمند را خریداری کنید.

قیمت خرید گوشی A34

گوشی A34 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است که علاوه بر داشتن رنگ های جذاب، چیپ مناسب برای کارهای روزمره و صفحه نمایش با کیفیت، قیمت خوب آن نیز قیمت خرید را تایید می کند.

دکمه بازگشت به بالا