بخش دندانپزشکی مرکز درمانی آورزمان ملایر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز از همدان ، معاون فرماندار و فرماندار ویژه ملایر در این مراسم حضور خیران سلامت را عامل تغییر و خیر و برکت در سلامت دانست و گفت: شهر و نیازها به ویژه در زمینه سلامتی.

قدرت الله ولادی از حمایت و مساعدت خیریه ها در زمان شیوع بیماری کرونا و در کنار کادر پزشکی قدردانی می کند و می افزاید: بیماری و حفظ سلامت مردم.

ملایر

وی با اشاره به رشد سریع سلامت و درمان در این شهر در سال های اخیر گفت: از زمان اجرای سیستم تحول برای نظام سلامت حدود 98 طرح بهداشتی در سطح شهر اجرا شده است و شهرستان توانسته به صورت بسیاری از خدمات و تجهیزات به عنوان یک استان. و در ازای آن خدمات خوبی ارائه دهید.

فرماندار ویژه ملایر به بهره برداری از حدود 160 پروژه در این شهر همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در دولت و سه قوه این است که به مردم خدمات ارائه دهیم و همه غم ما این است که تکمیل و بهره برداری شود این یک پروژه نیمه تمام است.

ولادی گفت: “ما از توانایی خیریه ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده می کنیم.” “دولت و نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات خوبی در روستاها انجام داده است. این شهر شده است.

ملایر

اختصاص 60 میلیارد اعتبار به راه آهن همدان-ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین در سالهای اخیر به توسعه این شهر در زمینه های مختلف از جمله بهداشت ، راه آهن ، راههای روستایی ، آب آشامیدنی ، مجتمع های آبرسانی ، بهسازی و تولید روستایی و واحدهای صنعتی اشاره کرده است: در روستاها بی نظیر است

حجت الاسلام “احد آزادی خواه” اعلام می کند: راه آهن همدان-ملایر که امسال 60 میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته است ، یک موقعیت استراتژیک برای این شهر است که دو راه آهن را به هم متصل می کند و در نهایت ملایر به راه آهن سریع السیر مرکزی متصل می شود. به

وی به اجرای پروژه خاکستر چهار بانده ملایر-آورزمان به نهاوند به عنوان یکی از مهمترین پروژه های راهسازی ملایر اشاره می کند و می افزاید: محدوده ارتقاء تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان طی چهار سال گذشته انجام شده است. سال ، برنامه ، امکانات و برنامه های خوبی برای این شهر به دست آمد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در زمینه ساخت مجتمع های آبرسانی ، ملایر در این زمینه سهمی ندارد و طی 20 سال گذشته از 71 مجتمع آبرسانی روستایی استان همدان ، تنها یک مجتمع سهم با تلاش های انجام شده طی سه سال گذشته ، این شهر مجوز ساخت هشت مجتمع آبرسانی با خط اعتباری خاص را برای ملایر اخذ کرده است.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: در طول 40 سال پس از انقلاب ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در این شهر سرمایه گذاری نکرده است.

وی یادآور شد: این پروژه در حال حاضر با ظرفیت ایجاد 300 نفر و حجم سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد تومان ، واحد محلی مناسب آب و هوای منطقه در حال اجرا است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خدمات دولت و نظام را به مردم منتقل کنیم ، گفت: و از درمان بهره مند شویم.

ملایر

مرکز درمانی آوارزمان به نام شهید ساکی

مدیر شبکه بهداشت ملایر همچنین گفت: خیرین این شهرستان همواره در انجام کارهای خیر و اجرای برنامه های بهداشتی و خرید تجهیزات پیشتاز بوده و مقدار زیادی خیریه را به امور خیریه ، حوزه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی دو تا سه برابر این مبلغ اختصاص یافته است.

“محسن ترکاشوند” از خدمات رئیس انجمن خیریه های سلامت ملایر قدردانی می کند و می افزاید: خرید واحد دندانپزشکی مرکز جامع سلامت در شهرک آورزمان با تلاش زیاد فرزندان خوب اواخر “حاج صفدر” ملکی »و« حاجی خانم گرجی خانجانی »و کمک علوم پزشکی دانشگاه همدان هزینه شد.

وی با اشاره به نمودار سازمانی بخش دندانپزشکی این مرکز در روستای آورزمان گفت: علاوه بر مرکز بهداشتی گسترده روستای آورزمان ، پنج مرکز بهداشتی در این منطقه با حدود 12 روستای قمر وجود دارد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا